گوشی های میان رده شیائومی تا چند روز دیگر رونمایی می شوند

0
450

کالاسودا- گوشی های میان رده شیائومی در روز 19 سپتامبر رونمایی می شود. کمپانی چینی شیائومی به زودی قصد دارد دو نسخه جدید از میان رده های خود را روانه بازار فروش کند. این گوشی های میان رده شیائومی  Mi 8X Youth  و Mi 8 Screen Fingerpint Edition نام دارند.

مدتی پیش این کمپانی چینی به صورت رسمی اعلام کرد گوشی های میان رده شیائومی به زودی روانه بازار فروش می شود و باید منتظر رونمایی از این گوشی های هوشمند در روز 19 سپتامبر باشیم. اطلاعات زیادی در اختیار کاربران قرار نگرفته است اما به نظر می رسد این گوشی های هوشمندشباهت های زیادی به یکدیگر داشته باشند.

گوشی هوشمند Mi 8 Youth در نسخه های متفاوتی روانه بازار فروش می شود. شیائومی ادعا کرده که این گوشی هوشمند در سه نسخه با رم های نرم افزاری و حافظه داخلی های متفاوت روانه بازار فروش می شود. این سه نسخه شامل رم چهار و حافظه داخلی 64 گیگابایتی، رم نرم افزاری شش و حافظه 64 گیگابایتی و رم نرم افزاری شش در کنار حافظه داخلی 128 گیگابایتی روانه بازار فروش می شود.

گوشی هوشمند Mi 8 Youth در رنگ های خاکستری، طلایی و آبی به فروش می رسد. شرایط برای نسخه دیگر نیز به همین روال است و تنها حافظه داخلی و رم مشخص شده است.

گوشی هوشمند Mi 8 Screen Fingerprint edition در رنگ های مشکی و آبی به فروش خواهد رسید. این گوشی هوشمند در رم های نرم افزاری شش و هشت به فروش می رسد. شیائومی برای این نسخه از گوشی هوشمند خود حافظه داخلی 128 گیگابایتی را در نظر گرفته است.

پردازنده این دو گوشی هوشمند جدید ترین میان رده شرکت کوالکام است:

کمپانی چینی شیائومی پردازنده اسنپدارگون 710 را به عنوان هسته ی اصلی این گوشی هوشمند در نظر گرفته است. این پردازنده قابلیت حسگر اثر انگشت بر روی صفحه نمایش را برای کاربران فراهم می کند و سرعت بسیار بالاتری را در اختیار کاربران قرار می دهد.

طبق شایعات باید منتظر یک دوربین سلفی فوق حرفه ای باشیم، در همین راستا به نظر می رسد کمپانی چینی شیائومی لنز 24 مگاپیکسلی را برای این گوشی هوشمند در نظر بگیرد و دوربین اصلی دوگانه نیز مورد توجه کاربران قرار خواهد گرفت. با توجه به تصاویر موجود این گوشی هوشمند صفحه نمایش 6.26 اینچی خواهد داشت که از رزولوشن فول اچ دی پلاس بهره می برد.

هنوز قیمت رسمی این دو گوشی هوشمند مشخص نشده است اما بدون شک باید قیمتی کمتر از 300 دلار را برای این دو نسخه از گوشی موبایل Mi 8 شاهد باشیم.

 با ما در کانال تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها