افزونه جدید اینستاگرام به زودی رونمایی می شود

0
672

کالاسودا_ اخیرا افزونه جدید اینستاگرام در مرحله آزمایش قرار گرفته است. این افزونه جدید می تواند نظر کاربران را به خود جلب کند.

امکانات بی نظیر برای افزونه جدید اینستاگرام

این افزونه دسترسی تازه ای برای کاربران ایجاد می کنند که می توانند دوستان خود را روی ویدئو تگ کنند. برخلاف عکس ها ، فردی که شما را تگ کرده است مشخص نیست در این افزونه شما می توانید تصویر فردی که شما را روی ویدئو تگ کرده است را هم مشاهده کنید.

کارایی افزونه جدید اینستاگرام روی نسخه گوشی

این ویدئوها روی پروفایل فرد تگ شده نمایش داده نمی شود ، در حالی که در زمینه عکس این اتفاق رخ می داد. به هر حال این افزونه در حالت آزمایشی است و امکان دارد تا چند وقت آینده روی این برنامه محبوب دیده شود ولی تا زمانی که از حالت آزمایشی خارج نشود امکان رونمایی آن برای تمام کاربران وجود ندارد. تعداد خیلی کمی از کاربران هم اکنون می توانند این افزونه را مشاهده کنند و نکته دیگر اینکه این تگ ها فقط و فقط روی برنامه اینستاگرام دیده می شود و در حالت وب این امکان وجود ندارد.

اضافه شدن بخش ویدئو در اینستاگرام

کاربران اینستاگرام از سال 2013 دیگر می توانستند ویدئوهای مورد نظر خود را در این برنامه بارگذاری کنند و واقعا جالب بود که تگ برای ویدئو در آن زمان به بازار عرضه نشده بود و به تازگی این شرکت تصمیم گرفته است تا افزونه ای برای این موضوع آماده سازی کند. افزونه تگ کردن افراد در استوری هم چند سالی می شود که به بازار عرضه شده است. اخیرا برنامه اینستاگرام تمرکز خود را روی بخش ویدئو گذاشته است و اضافه شدن ویژگی هایی مانند IGTV و تماس ویدئویی می تواند نشان دهنده این موضوع باشد.

بازخورد افزونه جدید اینستاگرام

باید دید که این افزونه چه بازخوردی در آینده بین کاربران خواهد داشت و آیا این افزونه می تواند نظر کاربران را به خود جلب کند یا خیر. جواب این سوالات در زمان رونمایی از این افزونه مشخص خواهد شد. برنامه اینستاگرام هم در چند وقت اخیر تلاش بسیاری انجام داده تا بتواند به روز رسانی بهتری برای برنامه خود ارائه کند و بتواند فعالیت کاربران و همچنین میزان کاربران خود را افزایش دهد.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را راجع به این خبر و تحولات اخیر اینستاگرام با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها