گوشی های پرچمدار سامسونگ با چه قیمتی روانه بازار فروش می شوند؟

0
736

گوشی های پرچمدار سامسونگ به زودی رونمایی می شوند و همه روزه اطلاعات جالبی در این خصوص منتشر می شود. در حال حاضر سامسونگ اطلاعاتی در مورد قیمت گوشی های پرچمدار خود منتشر نکرده است اما امروز اخباری اعلام شد که قیمت احتمالی گوشی های پرچمدار سامسونگ را فاش کرده است.

گوشی گلکسی اس 10 لایت ارزان تر از پرچمدار قبلی سامسونگ

گوشی گلکسی اس 10 لایت که به نوعی ارزان ترین محصول در میان گوشی های پرچمدار سامسونگ به شمار می رود، 70 پوند ارزان تر از گوشی هوشمند گلکسی اس 9 خواهد بود. بر اساس اخبار موجود، این گوشی هوشمند با حافظه داخلی 128 گیگابایتی و قیمت 745 یورو روانه بازار فروش می شود.

بر اساس اطلاعات موجود، پرچمدار دیگر سامسونگ، گلکسی اس 10 در دو نسخه و با حافظه های داخلی 128 و 256 گیگابایتی روانه بازار فروش می شود. نسخه 128 گیگابایتی این محصول 890 یورو و نسخه گرانقیمت تر نیز 1115 یورو قیمت خواهد داشت.

گوشی های پرچمدار سامسونگ

گران ترین و قدرتمندترین پرچمدار سامسونگ

اما جالب ترین قیمت، مربوط به گران ترین محصول در میان گوشی های پرچمدار سامسونگ است. گوشی هوشمند گلکسی اس 10 پلاس که به نوعی قدرتمندترین محصول این برند به شمار می رود، در سه نسخه روانه بازار فروش می شود. سامسونگ قصد دارد این پرچمدار را با حافظه داخلی یک ترابایتی نیز روانه بازار فروش کند.

کمپانی سامسونگ برای این گوشی هوشمند قیمت هایی را در نظر گرفته است که باید دید کاربران گوشی های هوشمند خرید آن را ترجیح می دهند یا قیمت بالای آن شرایط سختی را برای علاقه مندان ایجاد خواهد کرد. نسخه ارزان قیمت این محصول قیمتی در حدود 1000 یورو دارد و قیمت 256 گیگابایتی این محصول نیز حدود 1225 یورو است. همچنین سامسونگ قصد دارد گران ترین محصول خود را با قیمت 1560 یورو روانه بازار فروش کند.

این نسخه از گوشی های پرچمدار سامسونگ با اینترنت نسل پنجم روانه بازار فروش می شود و به احتمال زیاد مدتی پس از رونمایی گوشی های پرچمدار سامسونگ رونمایی می شود. با وجود این باید منتظر اخبار رسمی از سوی کمپانی سامسونگ باشیم زیرا سامسونگ هنوز این خبر را تایید نکرده و ترجیح داده در مورد این موضوع سکوت کند.

قیمت های منتشر شده البته بر اساس پوند بود که با یک تبدیل ساده می توان آنها را به یورو تبدیل کرد. در حال حاضر کمپانی سامسونگ سعی دارد با بهره گیری از تمام امکانات خود، فروش پرچمدارانش را افزایش دهد تا بتواند به جایگاه امن خود که سال جاری به آن بسیار نزدیک شده است، دست پیدا کند.

در همین ساعات یک خبر جالب دیگر نیز منتشر شد که نشان می دهد گوشی های پرچمدار سامسونگ از قابلیت شارژ بی سیم مانند میت 20 نیز بهره می برند که خود گوشی موبایل می تواند محصولی دیگر را شارژ کند.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها