استقبال بی نظیر کاربران از مراسم Game Award 2018

0
374
از مراسم Game Award 2018

یکی از بهترین مراسم های امسال قطعا مراسم Game Award 2018 بود که توانست نگاه خیلی از کاربران خصوصا گیمرها را به خود جلب کند.

میزان بازدید کاربران از مراسم Game Award 2018

خبری که تازه در مورد این مراسم منتشر شده نشان می دهد که میزان بازدید کاربران از این مراسم دو برابر شده است. این سازمان اعلام کرده که میزان بازدید کاربران آنلاین این مراسم 128% بهتر از مراسم سال قبل بوده و به عدد 26.2 میلیون رسیده است. این تعداد تمام مراسم را به طور کامل مشاهده نکرده اند ولی تخمین ها حاکی از آن است که حدود 4 میلیون کاربر این مراسم را به صورت زنده از پلتفرم های آنلاین مشاهده کرده اند. این موضوع را هم باید اعلام کنیم که میزان بازدید کاربران از طریق سرویس های ویدئویی آنلاین هم افزایش یافته و برای مثال میزان بازدید کاربران از طریق برنامه Twitch حدود 1.3 میلیون بوده و همچنین دیدن مراسم از طریق برنامه یوتیوب عدد بالایی بوده که تاکنون این عدد منتشر نشده است.از مراسم Game Award 2018

علت رشد بازدید کاربران از مراسم Game Award 2018

هنوز علت رشد بازدید کاربران از این مراسم مشخص نشده است ولی فاکتورهای بسیاری در این موضوع دخیل بوده است. برای مثال می توانیم به این موضوع اشاره کنیم که این مراسم از طریق 40 پلتفرم مختلف قابل دیدن بوده است. یکی دیگر از فاکتور مربوط به شرکت های بازی سازی می شود که اخبار بزرگ خود حول این مراسم یا حتی در زمان برگزاری این مراسم برای کاربران منتشر کرده اند. قطعا کاربران به جای دیدن یک تریلر قدیمی ترجیح می دهند تا تریلر نسخه جدید یک بازی را مشاهده کنند. یکی از خبرهای مهم در این مراسم خبر انتشار نسخه جدیدی بازی Crash Team Racing بود که واقعا خبر جالبی بود.از مراسم Game Award 2018

وجود نام های بزرگ در این مراسم

خود مراسم هم با توجه به رقابت نام های بزرگ برای رسیدن به جوایز جذاب بود. نام های بزرگی مانند God of War ، Marvel’s Spiderman و Red Dead Redemption 2 در این مراسم حضور داشتند. این موضوع باعث شده بود تا رقابت بین این نام های بزرگ بیشتر و جذاب تر شود.

رقابت نزدیک با مراسم اسکار

می توانیم راجع به این افزایش میزان بازدید مراسم بدبینانه نگاه کنیم ولی این افزایش میزان بازدید می تواند به جذابیت و ارتقا این مراسم مشروعیت ببخشد و باعث شهرت بیشتر این مراسم شود. این روند رشد کاربر می تواند این موضوع را به ما نشان دهد که مراسم Game Award 2018 توانسته نگاه خیلی از مخاطبان را به خود جلب کند. به گزارش یکی از خبرگزاری های معتبر میزان بازدید کاربران از مراسم اسکار نیز حدود 19 درصد نسبت به سال قبل کاهش داشته و به عدد 26.6 میلیون بازدیدکننده رسیده است. در حالی مراسم Game Award نمی تواند خود را با اسکار مقایسه کند ولی این موضوع می تواند نشان دهنده این باشد که این مراسم هم رشد محسوسی داشته و جای خود در میان کاربران پیدا کرده است.

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آیا شما هم این مراسم را امسال از سایت های مختلف دنبال کردید؟

منتظر نظرات شما دوستان در بخش کامنت ها هستیم.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها