گوشی های پرچمدار سامسونگ به رقابت با برند اپل و هوآوی می روند

0
2241

گوشی های پرچمدار سامسونگ به زودی به صورت رسمی رونمایی می شوند. این گوشی های هوشمند بدون شک در کنار جذاب ترین محصولات سال 2019 قرار خواهند گرفت. امروز نیز خبری منتشر شد که اندازه صفحه نمایش آنها را تایید می کند.

اندازه صفحه نمایش پرچمداران سال 2019 سامسونگ

این روزها در شبکه های اجتماعی اخباری منتشر می شود که بسیاری از آنها بر اساس واقعیت ها رقم می خورد. ایوان بلاس یکی از افرادی است که کمتر پیش می آید موضوعی را مطرح کند که اشتباه باشد. امروز تصاویری منتشر شد که اندازه صفحه نمایش های گوشی های پرچمدار سامسونگ را تایید می کند. بر اساس آخرین توییت ایوان بلاس، گوشی های هوشمند یاد شده با صفحه نمایش های 5.8 ، 6.1 و 6.4 اینچی روانه بازار فروش می شوند. این سیاست به کار گرفته شده توسط کمپانی سامسونگ به خوبی نشان می دهد که این کمپانی قدرتمند، رقابت با برند اپل را در صدر اهداف خود قرار داده است.
در بخش دیگری از این خبر اعلام شده است که یک عضو از گوشی های این سری از پرچمداران سامسونگ از حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر بهره می برد.
حال باید دید این کمپانی قدرتمند چگونه فروش خوبی را در مقایسه با برندهای دیگر (به خصوص اپل و هوآوی) به دست می آورد. سامسونگ همواره گوشی های سری اس خود را با ظاهری بسیار زیبا و یکپارچه روانه بازار فروش می کند و به نظر پرچمداران سال جاری نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

اس 10 پلاس؛ خاص ترین گوشی پرچمدار سال 2019 سامسونگ

به طور کلی گوشی های پرچمدار سامسونگ در سه نسخه روانه بازار فروش می شوند که خاص ترین آنها گوشی هوشمند اس 10 پلاس با صفحه نمایش 6.4 اینچی است. این گوشی هوشمند 6.4 اینچی در بخش دوربین سلفی قدرتمندتر از گوشی های دیگر است و از ظاهر این محصول به طور کامل مشخص است که با یک پرچمدار با دو لنز دوربین سلفی رو به رو هستیم. البته تفاوت این گوشی هوشمند با نسخه های دیگر، تنها در لنز دوربین سلفی و اندازه صفحه نمایش نیست، زیرا انتظار داریم این گوشی هوشمند به عنوان گران ترین پرچمدار سال سری اس سامسونگ، تفاوت های دیگری نیز با نسخه های معمولی و لایت این برند داشته باشد.

گوشی های پرچمدار سامسونگ با چه پردازنده ای روانه بازار فروش می شوند؟

پرچمداران سامسونگ در سال جاری بر اساس دو پردازنده روانه بازار فروش می شوند؛ این گوشی های هوشمند از پردازنده اسنپدراگون 8150 و اگزینوس 9820 بهره می برند. این پردازنده های 7 و 8 نانومتری، بدون شک شرایط خوبی را برای کاربران رقم خواهند زد اما باید به این مسئله نیز دقت کرد که آیا این پردازنده های قدرتمند، توان رقابت با پردازنده های کمپانی های اپل و هوآوی را دارند یا خیر. برای پاسخ به بسیاری از سوال ها در مورد پرچمداران این برند باید تا زمان رونمایی از این محصولات صبر کرد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها