گوشی های Mi 9 Pro و Mi Mix 4 شیائومی روز 2 مهر رونمایی می شوند

0
222
گوشی های Mi 9 Pro و Mi Mix 4 شیائومی روز 2 مهر رونمایی می شوند

شیائومی به صورت رسمی تایید کرد که گوشی های Mi 9 Pro و Mi Mix 4 روز 24 سپتامبر رونمایی می شوند، در حال حاضر شیائومی در حال آماده سازی مراسم چند روز آینده خود که به نوعی یک رویداد ویژه به شمار می رود هست  و قصد دارد آخرین گوشی های 5G خود را به صورت رسمی رونمایی کند، با این وجود انتظار می رود در کنار این محصولات رابط کاربری MIUI 11 و همچنین تلویزیون جدید این برند نیز رونمایی شوند.

شیائومی در حال حاضر چهارمین تولید کننده بزرگ گوشی های هوشمند پس از سامسونگ، هواوی و اپل به شمار می رود. این کمپانی محبوب در سال اخیر توانست شرایط بسیار خوبی را برای علاقه مندان خود رقم زند به طوری که میان رده های این برند با وجود رقابت بسیار شدید برند ها توانسته اند فروش خوبی را کسب کنند، در کنار این موضوع شیائومی تمرکز خاصی روی پرچمدار ها داشته و در این بخش نیز توانسته موفق عمل کند.

انتظار می رود که Mi 9 Pro با همان طراحی کلی و صفحه نمایش 6.39 اینچی پنل سوپرآمولد در اختیار کاربران قرار بگیرد. از نظر سخت افزاری نیز این محصول با پردازنده اسنپدراگون 855 پلاس و همچنین باتری بزرگتر از 4000 میلی آمپر عرضه می شود. این گوشی موبایل اولین محصولی است که با فناوری شارژ سریع وایرلس 30 واتی Mi Charge Turbo روانه بازار می شود.

شیائومی به صورت رسمی تایید کرد که گوشی های Mi 9 Pro و Mi Mix 4 روز 24 سپتامبر رونمایی می شوند

رونمایی از محصولات جدید شیائومی با اینترنت 5G

در مورد Mi Mix 4 شایعه شده است که با تراشه ی اسنپدراگون 855 پلاس رونمایی می شود و از صفحه نمایش خمیده QHD بهره می برد. بر اساس اخبار منتشر شده این گوشی موبایل اولین محصول با لنز 108 مگاپیکسلی سامسونگ ISOCELL Bright HMX است که در کنار لنز های تله فوتو و زاویه دید عریض در اختیار شما قرار می گیرد. البته این احتمال وجود دارد که این دستگاه با نام Mi Mix Alpha روانه بازار شود. با این وجود باید صبر کرد و ببینیم این گوشی هوشمند با چه نامی وارد بازار می شود و چه مشخصاتی خواهد داشت.

شیائومی معمولا قبل از رونمایی اطلاعات بسیار زیادی را در اختیار کاربران قرار می دهد و انتظار داریم تا قبل از روز رونمایی بخش گسترده ای از مشخصات در اختیار شما قرار گیرد.

گوشی هوشمند شیائومی Mi9 که در ماه های ابتدایی سال جاری به صورت رسمی رونمایی شد از پردازنده اسنپدارگون 855 بهره می برد و با استفاده از سه لنز دوربین با کیفیت در کنار باتری قدرتمند توانست مورد توجه کاربران قرار گیرد. این گوشی موبایل در بخش دوربین توانست امتیاز 107 را کسب کند و امتیازی بالاتر از آیفون ایکس اس مکس به دست آورد. با این شرایط انتظار می رود محصولات جدید شیائومی بتوانند امتیازی بالاتر را کسب کنند و به نوعی رقیبی جدی برای هواوی و سامسونگ در این بخش به شمار روند. در حال حاضر گلکسی نوت 10 پلاس نسخه 5G امتیاز 113 را کسب کرده و در صدر جدول بهترین ها قرار دارد.

رونمایی از محصولات جدید شیائومی با اینترنت 5G

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها