گوشی هوشمند ال جی G8X ThinQ رونمایی شد

0
183

کمپانی ال جی گوشی هوشمند G8X ThinQ را رونمایی کرد. این گوشی هوشمند در بخش صفحه نمایش قابلیت های بسیار جالبی دارد و دارای لوازم جانبی DualScreen است که به شما این قابلیت را می دهد بتوانید گوشی هوشمند خود را به صفحه نمایش تاشو تبدیل کنید و در صورتی که به این ویژگی نیاز ندارید نیمی از صفحه نمایش گوشی خود را در خانه بگذارید.

G8X با صفحه نمایشی بزرگتر از G8 وارد بازار می شود و مانند V50 شاهد صفحه نمایش 6.4 اینچی هستیم. با این وجود این گوشی هوشمند از مدل های موجود رزولوشن کمتری دارد و شاهد رزولوشن 2340×1080 هستیم. این احتمال وجود دارد که G8X در کره جنوبی با نام V50S شناخته شود و از این رو باید آن را مطابق با تقسیم گوشی های هوشمند در بازار جهانی دانست.

دوربین سلفی قدرتمند ال جی G8X ThinQ

G8X هنوز هم از پنل OLED استفاده می کند اما این بار شاهد سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش هستیم. دوربین سلفی این گوشی در مقایسه با نسخه های قبلی تغییر کرده است و ال جی برای گوشی هوشمند جدیدی خود لنز 32 مگاپیکسلی با پشتیبانی از قابلیت Quad Bayer را به همراه آورده است. نسخه قبلی این گوشی موبایل لنز 8 مگاپیکسلی داشت.

در قاب پشتی این گوشی هوشمند رویکرد حداقلی دارد و شاهد دو لنز برای دوربین اصلی هستیم که در کنار فلاش ال ای دی در پنل شیشه ای گوشی هوشمند قرار گرفته اند. G8X ThinQ دارای لنز اصلی 12 مگاپیکسلی است و در کنار این لنز شاهد لنز دیگر 12 مگاپیکسلی با میدان دید بسیار گسترده 136 درجه هستیم. این قابلیت دقیقا مانند ال جی G5 است. در روزهایی که گوشی های هوشمند با لنز تله فوتو وارد بازار فروش می شوند اما ال جی تصمیمی به استفاده از این لنز ها در این گوشی هوشمند ندارد.

این گوشی هوشمند در بخش دوربین فیلم برداری قابلیت فیلم برداری 4K با نرخ 30 فریم بر ثانیه را دارد و شاهد فیلم برداری 240 فریم بر ثانیه نیز با رزولوشن اچ دی هستیم.

ال جی برای گوشی جدید خود از پردازنده اسنپدراگون 855 بهره می برد

ویژگی های دیگر این گوشی هوشمند کاملا قابل پیش بینی است. این گوشی هوشمند از پردازنده اسنپدراگون 855 بهره می برد و ال جی تصمیمی برای استفاده از نسخه جدید تر این پردازنده یعنی 855 پلاس ندارد. در کنار این پردازنده قدرتمند شاهد رم 6 گیگاباینی و همچنین حافظه داخلی 128 گیگابایتی هستیم.

ال جی برای محصول جدید خود قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی را در نظر گرفته است با این وجود شاهد جک 3.5 میلی متری برای این گوشی هوشمند هستیم. همچنین یک باتری 4000 میلی آمپر ساعت نیز برای تامین انرژی این محصول در نظر گرفته شده است.

G8X ال جی از نظر مقاومت صفحه نمایش عملکرد بسیار خوبی دارد و شاهد استفاده از محافظ صفحه نمایش گوریلا گلس 6 در قاب جلو و عقب این گوشی هوشمند خواهیم بود. این گوشی هوشمند از دارای استاندارد IP68 است و همچنین شاهد پشتیبانی از 14 دسته بندی از استاندارد نظامی MIL-STD 810G برای این محصول هستیم.

گوشی هوشمند ال جی G8X با رابط کاربری جدیدی از سیستم عامل اندروید وارد بازار فروش می شود و شاهد LG UX 9.0 هستیم که دارای رابط کاربری بسیار ساده و جذاب تر هستیم و از حالت تاریک نیز پشتیبانی می کند. G8X در Android 9 Pie عرضه خواهد شد.

کیس های DualScreen محصول جدید ال جی

در کنار G8X الجی کیس های DualScreen را در کنار گوشی هوشمند خود قرار داده است که به نوعی نمایشگر دوم این گوشی هوشمند به شمار می رود. این کیس فلیپ دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی دیگر است. در نظر داشته باشید این صفحه نمایش دقیقا مشابه صفحه اصلی G8X است و همچنین در کنار این صفحه نمایش شاهد نمایشگر دیگری هستیم که باید آن را صفحه نمایش سوم دانست.

این صفحه نمایش از پنل اولد بهره می برد و مونوکروم است و 2.1 اینج است.

از DualScreen می توان برای نمایش دو برنامه در کنار هم ، داشتن یک صفحه کلید بزرگ و آسان برای تایپ یا اجرای بازی استفاده کرد. از این رو می توانید از صفحه نمایش بسیار بزرگی برای این گوشی هوشمند خود استفاده کنید. از این رو شما می توانید در هنگام نیاز این قاب را به صفحه نمایش گوشی هوشمند خود متصل کنید و در زمان هایی که نیاز به آن ندارید آن را از صفحه نمایش خود جدا کنید.

در نظر داشته باشید که این لوازم جانبی یاد شده دارای هیچ گونه باتری نیست. این قاب وزنی در حدود 134 گرم دارد و خود گوشی G8X با وزن 192 گرم در اختیار شما قرار می گیرد. بنا بر این زمانی که قصد استفاده از این قاب را در خارج از خانه ی خود دارید اولویت ها را در نظر بگیرید که صفحه نمایش بزرگتر را نیاز دارید یا وزن مناسب گوشی هوشمند شما بیشتر مورد نیاز است.

از نکات جالب توجه این گوشی هوشمند می توان به این موضوع اشاره کرد که ال جی تنها گوشی هوشمند خود را در یک نسخه روانه بازار فروش می کند و تصمیمی برای استفاده از رم بالای 6 گیگابایتی ندارد. در کنار این موضوع در نظر داشته باشید که برای محصول جدید خود از فناوری شارژ سریع 21 واتی بهره می برد و همچنین از شارژ وایرلس 9 واتی پشتیبانی خواهد کرد.

کمپانی کره ای الجی برای گوشی هوشمند جدید خود تنها یک رنگ را در نظر گرفته است و شاهد عرضه این گوشی هوشمند در رنگ مشکی خواهیم بود. حال باید دید این کمپانی مشهور چه فروشی را برای گوشی هوشمند خود متصور خواهد شد و طرفداران این برند قدیمی چه واکنش هایی نسبت به این محصول نشان خواهند داد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها