ویژگی های گوشی های پرچمدار سامسونگ فاش شد،نوت 10 پرو با باتری 4170 میلی آمپری

0
402
ویژگی های گوشی های پرچمدار سامسونگ فاش شد،نوت 10 پرو با باتری 4170 میلی آمپری

گوشی هوشمند نوت 10 پرو را باید یکی از جذاب ترین گوشی های پرچمدار سامسونگ در سال های اخیر دانست، این گوشی هوشمند اولین نسخه پرو از سری گوشی های هوشمند نوت است که به فروش می رسد.

گوشی های سری نوت سامسونگ را باید یکی از جذاب ترین محصولات سامسونگ دانست، این گوشی های هوشمند در نیمه دوم سال رونمایی می شود و به نوعی چشم های طرفداران سامسونگ را به سمت خود خیره می کند. گلکسی نوت 10 بر اساس اخبار منتشر شده تفاوت های بسیاری با نسخه قبلی دارد و سامسونگ پس از عرضه همزمان گلکسی نوت 4 و نوت اج اولین بار است که قصد دارد دو گوشی هوشمند همزمان سری نوت را روانه بازار فروش کند.

بر اساس گزارش های منتشر شده هر دو مدل گوشی های نوت 10 و نوت 10 پرو به ترتیب SM-N975 و SM-N976 نام دارند و در نسخه های 4G و 5G روانه بازار می شوند.

ویژگی های گوشی های پرچمدار سامسونگ  در بخش باتری یکسان است؟

بر اساس اخبار منتشر شده گوشی هوشمند گلکسی نوت 10 دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی Dynamic AMOLED است و از حافظه داخلی 128 گیگابایتی بهره می برد، سامسونگ برای این محصول باتری 4170 میلی آمپری را در نظر گرفته است. نسخه پرو این محصول نیز با صفحه نمایش 6.8 اینچی و همچنین باتری مشابه با 256 گیگابایت حافظه داخلی و قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی تا 1 ترابایت را در اختیار کاربران قرار می دهد. اگر این موضوع صحت داشته باشد کاربران باید بین مدل بالاتر و همچنین باتری قدرتمند تر برای انتخاب این دو محصول تصمیم گیری داشته باشند.ویژگی های گوشی های پرچمدار سامسونگ  در بخش باتری یکسان است؟

ساعاتی پیش اخبار منتشر شد پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 25 واتی در کنار ویژگی های گوشی های پرچمدار سامسونگ قرار می گیرد و خبری از نسخه 45 واتی نخواهد بود، با این وجودپشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی نیز گام بلندی به شمار می رود که از سال 2014 با فناوری شارژ سریع 15 واتی به فروش می رسند.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها