گوشی هوشمند گلکسی A7 2018 ؛ میان رده ای از جنس پرچمدار

0
1970

کالاسودا- گوشی هوشمند گلکسی A7 2018  پس از کلی حواشی به صورت رسمی رونمایی شد. این گوشی موبایل بدون شک پرحاشیه ترین میان رده کمپانی سامسونگ محسوب می شود که معمولا میان رده های خود را بدون سر و صدا در اختیار کاربران قرار می دهد. میان رده گلکسی A7 2018  در بخش دوربین عکاسی بسیار قدرتمند است و به نظر می رسد نمرات بسیار خوبی در آزمایش های مختلف دریافت کند. این گوشی هوشمند اولین موبایل سامسونگ با سه دوربین اصلی خواهد بود که وارد بازار فروش می شود.

گلکسی A7 2018  با قیمتی تقریبا مناسب وارد بازار فروش می شود. به نظر می رسد این میان رده جذاب در بازار های آسیا و اروپا با قیمتی در حدود 410 دلار روانه بازار می شود که در مقایسه با گوشی های سامسونگ قیمتی مناسب خواهد داشت اما قابلیت های کمتر این گوشی هوشمند در مقایسه با برند های چینی مشکلاتی را برای این برند قدرتمند که سال هاست برترین تولید کننده گوشی هوشمند محسوب می شود ایجاد خواهد کرد. این گوشی هوشمند همانند وعده این شرکت کره ای در رنگ های جالبی وارد بازار فروش می شود. به نظر می رسد این گوشی هوشمند در رنگ های طلایی، صورتی، مشکی و آبی در فروشگاه های این برند قدرتمند عرضه شود.

گوشی هوشمند گلکسی A7 2018   چه قابلیت های دارد؟

گوشی هوشمند گلکسی A7 2018 همانطور که بیان شد دارای سه لنز دوربین اصلی است، لنز های 24، 8 و 5 مگاپیکسلی به نظر عملکرد خیره کننده ای خواهند داشت. لنز 24 مگاپیکسلی به عنوان لنز اصلی، 8 مگاپیکسلی یک لنز با زاویه دید گسترده و لنز 5 مگاپیکسلی وظیفه عمق تصویر را خواهد داشت و برخلاف تصور ها خبری از لنز سیاه و سفید و لنز تله فوتو نیست.این گوشی هوشمند خوش قیمت در بخش دوربین سلفی نیز عالی خواهد بود و سامسونگ برخلاف سال های اخیر یک لنز 24 مگاپیکسلی را برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته است تا برند های دیگر را تحت تاثیر میان رده خود قرار دهد. میان رده شش اینچی سامسونگ مانند میان رده های سری ای سال گذشته در مقابل آب مقاوم است.

این گوشی هوشمند با حافظه داخلی های 64 و 128 گیگابایتی در اختیار کاربران قرار می گیرد و به نظر می رسد حضور یک باتری 3300 میلی آمپری نیز یکی از نقاظ قوت این میان رده پرهیجان محسوب شود. گوشی هوشمند گلکسی A7 2018  به زودی و با اندروید هشت در اختیار کاربران و علاقه مندان این برند قدرتمند قرار می گیرد.

 با ما در کانال تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها