شرکت وان پلاس از نسخه اختصاصی اندروید پای رونمایی می کند

0
552

کالاسودا_ شرکت وان پلاس به زودی از نسخه اختصاصی اندروید پای برای گوشی های خود رونمایی خواهد کرد و این موضوع می تواند در نوع خود جالب توجه باشد.

ارائه نسخه اندروید جدید از سوی شرکت وان پلاس

هنوز یک ماه از رونمایی نسخه رسمی اندروید پای نگذشته است که شرکت وان پلاس نسخه اختصاصی و به روزرسانی شده اندروید پای را برای گوشی OnePlus 6 رونمایی کرده است. نام این نسخه OxygenOS 9.0 نام دارد و ارتقاهایی برای این سیستم ارائه کرده است که می توانیم به رابط کاربری بهینه شده ، ظاهر جدید و بهینه سازی باتری اشاره کنیم.

سرعت عمل شرکت وان پلاس در ارائه این نسخه

سرعت عمل وان پلاس برای ارائه این نسخه بی نظیر بوده است ، جالب اینکه خیلی از شرکت ها هنوز نسخه ی به روزرسانی شده برای گوشی های خود ارائه نکرده اند که شرکت وان پلاس از این نسخه پرده برداری کرد. کمتر از 15 درصد گوشی هایی که از نسخه Android Oreo استفاده می کنند ، اعلام کرده اند که نسخه Nougat محبوب ترین نسخه اندرویدها بوده است. یکی از مشکلات اندروید جدید سرعت آن بود که شرکت گوگل هم تلاش های بسیاری در این زمینه انجام داد ولی به نظر می رسد که شرکت وان پلاس با ارائه نسخه جدید این مشکل را نیز برطرف کرده است.

قابلیت استفاده از نسخه اختصاصی اندروید جدید برای بیشتر گوشی ها

شرکت وان پلاس به زودی نسخه جدیدی از این اندروید را برای گوشی های مختلف خود رونمایی می کند. این کمپانی اعلام کرده است که نسخه به روزرسانی شده برای گوشی های OnePlus 5 و 5T و همینطور Oneplus 3 و 3T ارائه خواهد شد. بله ، اینطور که به نظر می رسد نسخه جدید اندروید پای برای قدیمی ترین گوشی شرکت وان پلاس نیز ارائه خواهد شد.

قطعا نسخه جدید سر و صدای زیادی در دنیای تکنولوژی خواهد داشت و این نسخه می تواند وسیله ای برای جذب مخاطبان جدید و تازه برای برند وان پلاس باشد.

شرکت وان پلاس تلاش های بسیاری در ارائه محصولات با کیفیت داشته که این موضوع در نوع خود بی نظیر است. قطعا شرکت وان پلاس طی روزهای آینده توضیحات تکمیلی بیشتری در مورد این نسخه ارائه خواهد کرد تا کاربران بیشتر بتوانند با اندروید جدید آشنا شوند و راحت تر از قبل با آن کار کنند.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها