گوشی هوشمند Mi Mix 3 شیائومی ؛ پرچم داری با برترین اینترنت همراه

0
1013

کالاسودا- گوشی هوشمند  Mi Mix 3 شیائومی از اینترنت نسل پنجم بهره می برد. امروز آقای لین بین مدیر کمپانی چینی شیائومی این خبر را به صورت رسمی اعلام کرد که گوشی هوشمند شیائومی Mi Mix 3 بعد از اوپو فایند ایکس از اینترنت نسل پنجم سود می برد.

در واقع این خبر در کنار تصاویری منتشر شد که کلمه 5G روی صفحه نمایش گوشی هوشمند شیائومی Mi Mix 3 قرار گرفته و در حال آزمایش است. کلمه NR5G به امواج رادیویی استاندارد اینترنت نسل پنجم اشاره دارد که از تکنولوژی های این نسل استفاده می کند. این گوشی هوشمند دارای پهنای باتد 6 گیگاهرتزی و 28 گیگاهرتزی است که از تکنولوژی mmWave استفاده می کند.این تکنولوژی سریع تر اما با امواج کوتاهتر در مقایسه با نسل قدیمی اینترنت سیم کارت است. در حال حاضر کمپانی کوالکام دو مودم برای اینترنت نسل پنجم آماده کرده است که سرعتی بین دو تا پنج گیگابایت بر ثانیه را در اختیار کاربران قرار دهد.

شیائومی هنوز این خبر را به صورت رسمی اعلام نکرده اما به نظر می رسد گوشی هوشمند شیائومی Mi Mix 3 اواخر اکتبر روانه بازار فروش می شود. خبر دیگری که از این گوشی هوشمند به تازگی منتشر شده بسیار هیجان انگیز است. این گوشی هوشمند دارای دوربین کشویی است که در میان گوشی های نسل جدید بسیار خاص به نظر می رسد.

گوشی هوشمند  Mi Mix 3 شیائومی چه قابلیت های دارد؟

با توجه به مدت زمان باقی مانده تا رونمایی از این گوشی قدرتمند از این به بعد باید شاهد خبر های بیشتری از این کمپانی قدرتمند باشیم اما باید توقع حضور پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ را در این گوشی هوشمند داشته باشیم و با توجه به سابقه شیائومی در ساخت موبایل در حافظه داخلی و رم نرم افزاری متفاوت باید این موضوع را دریافت کرد که MI mix 3 از حافظه داخلی های ۱۲۸ و ۲۵۶ و شاید نسخه ۶۴ گیگابایتی نیز در اختیار کاربران قرار گیرد و در بخش رم نرم افزاری رم های ۶ گیگابایتی و ۸ گیگابایتی در اختیار کاربران و علاقه مندان این برند محبوب چینی قرار گیرد.

با این وجود سبک و ماهیت ساخت گوشی توسط کمپانی های چینی همواره برای کاربران سراسر جهان جالب بوده است و باید دید MI mix 3 چگونه خود را آماده رقابت سخت با برند های دیگر می کند. باید دید آیا شیائومی با دوربین خاص خود و استفاده از ویژگی های برند سامسونگ و .. می تواند فروش بسیار خوبی را به دست آورد؟ نظرشما در مورد این گوشی هوشمند چیست؟

 با ما در کانال تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها