گوگل با کابل زیر دریا آمریکا، آسیا و اروپا را به یکدیگر متصل میکند

0
701
گوگل با کابل زیر دریا آمریکا، آسیا و اروپا را به یکدیگر متصل میکند|کالاسودا

گوگل با کابل زیر دریا آمریکا، آسیا و اروپا را به یکدیگر متصل میکند|کالاسوداکالاسودا – بخش آلفابت شرکت گوگل اعلام کرده است که میخواهد سرویس ابری خود را در 5 منطقه جدید گسترش داده و سه کابل زیردریایی برای سرویس دهی به ظرفیت موجود بسازد.

پلفترم ابری گوگل هم اکنون در سیزده منطقه از دنیا از جمله توکیو، تایوان، بمبئی، سنگاپور، سیدنی، لندن، بلژیک، فرانکفورت، سائوپائولو، کارولینای شمالی و … در حال خدمت رسانی است. شرکت تخمین زده است که این شبکه در حال حاضر 25 درصد از ترافیک اینترنت دنیا را جابجا میکند.

google-cloud-platform|کالاسوداقرار است این پلتفرم به هنگ کنگ، لس آنجلس، مانترال و هلند و فنلاند نیز گسترش یابد. این بدین معنی است که شرکتهایی که در این مناطق هستند و پلتفرم ابری گوگل برای ظرفیت سرورهایشان استفاده میکنند، تجربه عملکرد بالاتر و قطعی های کمتر را در آینده تجربه خواهند کرد.

برای اتصال این مناطق به سرویس ابری، گوگل سه کابل زیردریایی گسترده میسازد که تا سال 2019 آماده شود. مشتریان این مناطق پس از این تجربه استفاده سریعتر و بهتر از سرویس ابری گوگل را به سبب افزایش ارتباطات و ظرفیت شبکه خواهند داشت.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها