ساعت پیکسل امسال عرضه نمی شود!

0
425

کالاسودا طرفداران ساعت های هوشمند منتظرند بدانند که آیا ساعت هوشمند گوگل امسال عرضه خواهد شد یا خیر. سر انجام گوگل آب پاکی را روی دست این هواداران ریخت و تائید کرد که این ساعت هوشمند در سال جاری عرضه نخواهد شد.

طبق شایعاتی که پیش از این وجود داشت، انتظار می رفت که این ساعت هوشمند به نام پیکسل، همزمان با معرفی پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال در ماه مهر رونمایی شود.

میلز بر، مدیر بخش WearOs در این باره بیان کرده است که گوگل در حال حاضر روی شرکای خود در این پروژه تمرکز کرده و به فکر طراحی یک ساعت با اندازه ای است که برای همه متناسب باشد. میلز بر همچنین بیان کرد که خط تولید ساعت پیکسل درصدد خلق بهترین تجربه بوده و گوگل توجه ویژه ای به این امر نشان داده است.

هماهنگی با هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی

همچنین گوگل در تلاش است دستیار صوتی خود را با هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی ترکیب کرده و وارد دستگاه کند. آقای بر توضیح داد که اکنون ساعت هوشمند با اندازه های چندگانه متناسب با سایزهای مختلف وجود ندارد و هیچ کدام از ساعت های موجود کاملا متناسب با اهداف کاربران نیستند. برخی از افراد ممکن است بخواهند با این ساعت بر آمادگی جسمانی تمرکز کنند یا برخی برای مد و شیک پوشی از آن استفاده کنند یا حتی برخی ساعتی باریک و سبک بخواهند. گوگل درصدد است که همه این موارد را در پوشیدنی جدید خود لحاظ کند.

پلتفرم گوگل اسمارت واچ سال گذشته تغییرات بزرگی را تجربه و طراحی مجددی نیز روی آن پیاده کرد. در حال حاضر نیز گوگل در حال کار روی قسمت نرم افزاری است که در wear os اعمال خواهد کرد. گوگل با ساعت جدید خود می تواند این صنعت را به استانداردهای مناسبی هدایت کند که تا پیش از این در ساعت های هوشمند دیگر ندیده بودیم.

این یکی از هوشمندانه ‌ترین حرکت ‌های شرکت گوگل تا به این لحظه است. شرکت‌ های حوزه فناوری اغلب در عرصه‌ مد و پوشاک حضور پررنگی ندارند و همین قضیه باعث شده تا بسیاری از ساعت‌ های هوشمند قدیمی، از رده خارج یا محصولاتی معمولی باشند. از دیدگاه من همکاری شرکت ‌های متمرکز بر روی مد و پوشاک و شرکت ‌های فناوری می ‌تواند باعث تولید گجت های پوشیدنی جذابی شود. اگر گوشی های پیکسل و اسپیکر هوم گوگل نمایانگر بخش سخت افزاری گوگل باشند، ساعت هوشمند گوگل پیکسل واچ هم می‌تواند محصولی جذاب باشد.

با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید