گوگل داشبورد با هدف ارتقای امنیت کاربران به روزرسانی شد

0
482
گوگل داشبورد با هدف ارتقای امنیت کاربران به روزرسانی شد|کالاسودا

گوگل داشبورد با هدف ارتقای امنیت کاربران به روزرسانی شد|کالاسودا

کالاسودا_شرکت گوگل ضمن به روز رسانی خدمات گوگل داشبورد در تلاش است تا مدیریت حریم شخصی کاربران را تسهیل کند .

شرکت های شناخته شده ای مثل گوگل در فواصل زمانی مشخص با ارتقای سطح تسهیلات و خدمات خود در تلاشند تا حمایت کاربران را حفظ کرده و آنان را در شرایط ایده آل قرار دهند.

بخش اصلی خدمات گوگل داشبورد در سال 2009 ابداع آغاز شد . این خدمات شامل امکاناتی مانند My Activity و My Account است که به کاربران امکان می دهد تمامی فعالیت های خود را در گوگل رصد کنند و به عنوان مثال از تعداد عکس ها و ایمیل های ذخیره شده خود مطلع شوند.

البته به روزرسانی خدمات گوگل داشبورد برای استفاده عموم کاربران تا هفته آینده به طول می انجامد ولی با توجه به دسترسی تدریجی به این خدمات تا به حال بیش از 150 میلیون نفر از قابلیت My Activity برای ردگیری لینک ها و ویدئوهای قدیمی مورد استفاده خود و ده ها میلیون نفر از ابزار Privacy Checkup برای تغییر اولویت هایشان استفاده کرده اند.

اما این سیستم دقیقا چه مزایایی دارد ؟ گوگل با بهبود خدمات داشبورد خود کنترل و مدیریت حریم شخصی را برای کاربران ساده تر کرده تا آنها بدانند دیگر شرکت ها و اشخاص ثالث در موردشان چه می دانند.

به عبارت دقیق تر ؛ گوگل بخش های حریم شخصی و امنیت داشبورد را به طور اساسی متحول کرده تا کاربران بتوانند به امکانات بیشتری دسترسی داشته باشند.

این بخش داشبورد با گوشی های هوشمند نیز سازگار شده و بسیاری از امکانات آن به طور لمسی و از طریق گوشی های هوشمند در دسترس است.

قابلیت Takeout انتقال داده ها از گوگل به محیطی دیگر را ممکن می کند و از سال 2011 تا به حال برای انتقال بیش از یک اگزابایت داده از آن استفاده شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به نشانی myaccount.google.com رجوع کنید.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها