چطور بدون باز کردن قفل آیفون، گوگل مپس را باز کنم؟

0
476
چطور بدون باز کردن قفل آیفون، گوگل مپس را باز کنم؟

چطور بدون باز کردن قفل آیفون، گوگل مپس را باز کنم؟کالاسودا – گاهی اوقات که در حین رانندگی یا پیاده روی هستید، شاید برایتان پیش امده باشد که بخواهید اپلیکیشن نقشه گوگل را بدون باز کردن قفل آیفون خود باز کنید.

گوگل مپس یک برنامه کاربردی که تقریبا توسط اکثر مردم جهان مورد استفاده قرار می گیرد. با اینکه برنامه های نقشه دیگری مانند اپل مپس نیز در گوشی های آیفون وجود دارد، باحال اکثر کاربران ترجیح می دهند که از نقشه های گوگل برای پیدا کردن آدرس ها و خیابان ها استفاده کنند. استفاده از گوگل مپس خصوصا در حین رانندگی به فرآیندی دشوار و خطرناک تبدیل می شود و ما نیز این کار را برای کاربران توصیه نمی کنیم. بسیاری از کاربران دوست دارند بدون انلاک کردن و وارد شدن به گوشی مسیرها را پیدا کنند. این کار با استفاده از ترفندهایی میسر است که در زیر به ان اشاره می شود.

یکی از بهترین چیزهایی که در مورد ویجت صفحه لاک اسکرین گوگل مپس وجود دارد این است که به کاربران اجازه می دهد تا از همان صفحه لاک اسکرین یا قفل گوشی بتوانند گوگل مپس را باز کنند. این به این معنی است که شما مجبور نیستید قفل آیفون را باز کنید و بدون آنلاک کردن به گوگل مپس دسترسی خواهید داشت.

چطور بدون باز کردن قفل آیفون، گوگل مپس را باز کنم؟

مراحل باز کردن گوگل مپس در آیفون:

  • آیفون خود را آنلاک کنید.
  • بر روی اسکرین صفحه نمایش آیفون خود، انگشت را به سمت چپ بکشید. بعد از این مرحله، شما می‌توانید نمایشگر را با تمام برنامه های نصب شده موجود مشاهده کنید.
  • بر روی دکمه Edit ضربه بزنید.
  • در اینجا لیستی از تمام ویجت هایی که روی گوشی شما نصب شده مشاهده می کنید. صفحه را به پایین اسکرول کنید تا به ویجتی به نام Google Direction برسید.
  • اکنون این ویجت را به قسمت لاک اسکرین گوشی add کنید. برای این کار روی علامت + سبز بزنید.
  • با انجام این کارها اکنون ویجت گوگل مپس به لاک اسکرین شما وارد می شود و از این پس می توانید بدون باز کردن قفل آیفون، از برنامه گوگل مپس استفاده کنید. از این به بعد کاربران می ‌توانند مسیرها و زمان تقریبی برای لوکیشن های جست ‌و جو شده در نقشه‌ گوگل را بدون باز کردن قفل صفحه نمایش آیفون چک کنند. کاربران می ‌توانند با کمک فلش‌ های جهت ‌نما روی آیکون برنامه مسیریابی گوگل راهنمایی‌ ها را از نقطه ای به نقطه دیگر دریافت کنند تا به مقصد برسند.
  • در صورتی که این ویژگی را دوست نداشتید می توانید آن را به همین ترتیب حذف کنید.

با ما در  صفحه اینستاگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها