یوتیوب از پیشنهاد ویژه خود برای کاربران رونمایی کرد

0
498
یوتیوب از پیشنهاد ویژه خود برای کاربران رونمایی کرد

یوتیوب از پیشنهاد ویژه خود برای کاربران رونمایی کردکالاسودا_ به تازگی شرکت یوتیوب از پیشنهاد ویژه خود برای کاربرانی که این مدت مشکلات و وقفه های این شبکه اجتماعی را تحمل کردند دارد.

مشکلات اخیر یوتیوب

در تاریخ 16 اکتبر بعضی از برنامه های گوگل طی یک مشکلی حدود یک ساعت به طور کامل از دسترس خارج شد. بعضی از برنامه ها مانند یوتیوب ، تلویزیون یوتیوب ، موسیقی یوتیوب به طور کامل از دسترس کاربران خارج شدند. چون بعضی از این سرویس ها حالت پریمیوم و خاص دارند ، می توان حس و حال افرادی که این مدت به این سرویس دسترسی نداشته اند را درک کرد ، زیرا آنها هزینه های این سرویس را پرداخت می کنند اما به هر این اتفاقی بود که هفته گذشته رخ داد.

دلجویی یوتیوب از کاربران خود با پیشنهاد ویژه

به همین خاطر است که گوگل به تازگی اعلام کرده است که کاربران تلویزیون یوتیوب به دلیل مشکلات اخیر یک هفته اعتبار مجانی دریافت می کنند تا جبران اتفاق گذشته باشد.

اظهار نظر یوتیوب

یوتیوب در اظهار در نظری اعلام کرد : « ما از اتفاقات روز 16 اکتبر تلویزیون یوتیوب متاسف هستیم. ما تلویزیون شبکه ویدئویی خود را همانند شما دوست داریم و هدف ما این است که این شبکه را بهتر از گذشته کنیم. برای جبران اتفاقات اخیر ما یک سرویس یک هفته ای را به شما کاربران هدیه می کنیم. »

یوتیوب از پیشنهاد ویژه خود برای کاربران رونمایی کرد

نحوه دریافت پاداش یوتیوب

برای دریافت این موضوع کاربران می توانند به صفحه کمک تلویزیون یوتیوب بروند و با وارد کردن آدرس ایمیل خود برای دریافت این پاداش ثبت نام کنند. باید به یاد داشته باشید که زمان پایانی برای دریافت این پاداش روز چهارشنبه 24 اکتبر است.

توضیحاتی در مورد تلویزیون یوتیوب

گاهی اوقات دوست دارید ویدیویی را در صفحه نمایش هایی بزرگتر از یک تلفن هوشمند و یا تبلت مشاهده کنید. برای این کار از گزینه ی دستی YouTube TV Mode استفاده نمایید.

صرف نظر از این که در حال استریم یک ویدیوی یوتوب روی تلوزیون هوشمند خود هستید و یا آن را روی یک دیوار به نمایش در می آورید، استفاده از این قابلیت به نسبت کیفیت ویدیوی شما را حفظ خواهد کرد. همچنین می توانید با استفاده از محاسبه گر فاصله ی نمایش، فاصله نشستنی که برای مشاهده ی مطلوب مناسب است را متوجه شوید.

امیدواریم از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

با عضویت در صفحه اینستاگرام کالاسودا  در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها