یک ترفند جالب برای طرفداران نرم افزار VLC Player

0
543

vlc playerکالاسودا- VLC Playerامروزه جزء نرم افزار های پرطرفدار موجود در گوگل پلی برای سیستم عامل اندروید است.VLC Playerدر چند سال گذشته بسیار پیشرفت داشته است و به روز رسانی های بسیاری برای کاربران ازسال کرده و باعث بهبود کیفیت نرم افزار خود شده است. این نرم افزار در گروه ساده ترین نرم افزار های پخش ویدئو قرار دارد.
قابلیت Screen Mirroring یا Mirror Share در بسیاری از گوشی های اندرویدی وجود دارد و این امکان را به شما می دهد تا تصویر و یا فیلم مورد علاقه خود را به وسیله این قابلیت به تلویزیون خود متصل کنید. بیشتر نرم افزار های بخش فیلم رابط کاربری مناسبی برای استفاده بر روی صفحه نمایش خانگی را ندارند اما VLC Player یک قابلیت جالب در تنظیمات خود قرار داده و رابط کاربری خود را بسیار شبیه به پلیر های خانگی شبیه سازی می کند. برای دسترسی به این تنطیمات به شیوه ی زیر عمل می کنیم:
ابتدا نرم افزار را باز کرده و به قسمت تنظیمات می رویم. در منوی تنطیمات Interfaceرا جستجو کرده و گزینه ی Android TV interface  را فعال می کنیم.
حال بعد از یکبار باز و بسته کردن نرم افزار با یک رابط کاربری جدید آشنا می شوید . این رابط کاربری، رابط کاربری رسمی تلویزیون های اندروید است و به شما این اختیار را می دهد که به راحتی به تمام امکانات مورد نیاز دسترسی پیدا کنید. این قابلیت برای پخش ویدئو در تلویزیون بسیار عالی به نظر می رسد اما برای گوشی های هوشمند زیاد مورد توجه قرار نمی گیرد و بهتر است در هنگام پخش فیلم با گوشی هوشمند این قابلیت غیر فعال باشد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها