یک نرم افزار کاربردی برای طرفداران اینستاگرام

0
566

Non followersکالاسودا- در گوگل پلی و اپ استور یک نرم افزار کاربردی بسیار پرطرفدار  برای دوستداران نرم افزار اجتماعی اینستاگرام وجود دارد که به آن ها قابلیت مدیریت بهتر افرادی را که می خواهند در ایسنتا دنبال کنند را می دهد این نرم افزار Non Followers نام دارد که در ادامه به بررسی آن می پردازیم.

اینستا گرام یکی از پرطرفدار ترین نرم افزار های اجتماعی است که می توان عکس‌ها و ویدئوهای خود را در به اشتراک گذاشت . کاربران هم‌چنین می‌توانند از فیلترهای دیجیتال برای عکس‌هایشان استفاده کنند. محدودیت همرسانی ویدئو در اینستاگرام ۶۰ ثانیه است.
در اینستاگرام شما برای اینکه بتوانید پست های افراد خانواده ،دوستان یا افراد مشهور را مشاهده کنید یا از طریق دایرکت با آن ها در ارتباط باشید نیازاست  آن ها را در گروه دوستان خود قرار دهید یا اصطلاحا آن ها را Followکنید . در این بین عده ای پیشنهاد Follow میکنند و شما را قبول می کنند و از طرفی دیگر شاید برخی از دوستانتان این پیشنهاد را رد کنند یا بعد از مدتی از دنبال کردن صفحه شما منصرف شده و شما را UnFollow کنند .همیشه کاربران اینستا گرام علاقه دارند کسی که آن ها را Follow نکرده یا UnFollow کرده است را شناسایی کرده و آن ها را UnFollowکنند .

در خود برنامه اینستاگرام کاربرانی که شما را دنبال نکرده اند قابل شناسایی نیستند  شما ابتدا باید این نرم افزار را از لینک پایین دریافت کرده و نصب کنید.

دانلود Non followers از گوگل پلی

دانلود Non followers از اپ استور
پس از نصب برنامه ابتدا باید نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کرده تا بتوانید به پروفایل شخصی خود دسترسی پیدا کنید بعد از وارد شدن به صفحه شخصی خود کاربرانی که شما راFollow  نکرده اند برایتان نمایش داده می شود و می توانید با ضربه زدن روی گزینه قرمز رنگ رو به روی هر کاربر آن راUnfollow  کنید.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها