بهترین مدل لپ تاپ های لنوو 2019 به همراه بررسی فنی و قیمت

0
6222
 بهترین مدل لپ تاپ های لنوو 2019 به همراه بررسی فنی و قیمت

لنوو یکی از شرکت هایی است که هر ساله لپ تاپ هایی با مدل های مختلف معرفی می کند. در اوایل سال 2019 و فصل بهار نیز لپ تاپ های جدیدی از این شرکت معرفی شد و در تیر ماه جاری نیز به زودی منتظر عرضه یکی از این لپ تاپ های لنوو 2019  به بازار خواهیم بود. برای آشنایی با بهترین مدل لپ تاپ های لنوو 2019 به همراه بررسی فنی و قیمت این مطلب را مطالعه کنید.

معرفی بهترین لپ تاپ های لنوو

در ادامه به معرفی بهترین های لنوو در سال 2019 خواهیم پرداخت.

لپ تاپ تینک پد XI Extreme Gen 2

جدیدترین لپ تاپ لنوو 2019 را شاید بتوان همین مدل دانست که دو ماه پیش معرفی شد. این لپ تاپ ظاهر نسل پیشین را در خود حفظ کرده است اما ویژگی های جذابی به ان اضافه شده است که از جمله آن می توان به بهره گیری از پردازنده نسل نهم اینتل و پردازش های گرافیکی  GeForce GTX 1650 Max-Q اشاره کرد. این کارت گرافیک از 4 گیگابایت حافظه GDDR5 بهره می برد. سیستم صوتی این لپ تاپ از Dolby Atmos پشتیبانی کرده و دارای تراشه شبکه بدون سیم Wi-Fi 6 است. این نوت بوک می تواند به 64 گیگابایت حافظه DDR4 مجهز شود.

لپ تاپ جدید لنوو  مانند دیگر مدل های لپ تاپ برند لنوو از تمام تکنولوژی های ممکن برای ارتباط نظیر  Wifi، بلوتوث، پورت تاندربولت 3،  USB Type-A، HDMI، GbE و دیگر رابط های مدرن پشتیبانی می کند.

اگر بخواهیم در مورد مشخصات صفحه نمایش این محصول نیز صحبت کنیم می توانیم به توانایی تجهیز آن به رزولوشن 4K و بهره گیری از فناوری HDR اشاره کنیم که می تواند رنگ هایی شارپ و بهینه را در اختیار کاربران بگذارد. خصوصا آنهایی که با این لپ تاپ بازی می کنند می توانند از این رزولوشن و صفحه نمایش بزرگ 15.6 اینچ بهره ببرند. از نظر قاب طراحی این لپ تاپ در همان شاسی نسل اول که تابستان گذشته معرفی شد، عرضه شده است اما سخت افزار داخلی آن به کل مورد باز طراحی و به روز رسانی قرار گرفته است. لنوو از یک باتری با توان 80 وات در ساعت در این مدل استفاده می کند که می تواند برای انجام بازی ها توان مطلوبی باشد.

با توجه به ظاهر و شباهت این لپ تاپ با ThinkPad X1 Extreme اصلی، باید بگوییم که این لپ تاپ وزن کمتری نسبت به نسخه اولیه دارد و اندکی نیز باریک تر است. لپ تاپ ThinkPad X1 Extreme Gen 2 با قیمت 1500 دلار در تیر ماه به زودی عرضه خواهد شد. قیمت بهترین مدل لپ تاپ لنوو  در زمان عرضه بالاست، اما احتمال دارد که چند  ماه پس از عرضه قیمت آن کمتر شود.

بیشتر بخوانید: بهترین لپ تاپ های مناسب کارهای گرافیکی

 

لپ تاپ LENOVO YOGA C930

یکی از بهترین مدل لپ تاپ لنوو را می توان لپ تاپ Yoga C930 دانست که با طراحی جدید در نمایشگاه ایفا 2018 برلین رونمایی شد. این مدل حالا از یک لولای متفاوت نسبت به مدل های قبلی بهره گرفته که لولای جدید این لپ تاپ هنگام حرکت فاقد صداست و از دستیار هوشمند چندگانه، آخرین پردازنده های اینتل و ویژگی های جدید حفظ حریم خصوصی بهره می برد.

یکی از ویژگی های جذابی که این مدل جدید دارای بهره مندی از یک اسپیکر قوی داخل لولا است که وظیفه تامین صدای قدرتمند این لپ تاپ را بر عهده دارد و قدرت آن ناشی از  یک ساندبار با پشتیبانی از دالبی اتموس بود. مزیت این اسپیکر برای چنین لپ ‌تاپی که قابلیت های منعطفی دارد این است که در هر حالتی (لپ ‌تاپ، یا تبلت) که از یوگا استفاده کنید اسپیکر صدا را مستقیماً به سمت شما هدایت کند. علاوه بر اسپیکر دالی آتموس در شکاف 360 درجه ، دو اسپیکر دیگر در زیر لپ تاپ نیز استفاده کرده است.

از دیگر مشخصات این لپ تاپ می توان به میزان رم 8 گیگابایتی و 256 گیگابایت حافظه اشاره کرد که همراه با تراشه Core i5 برای کاربران علاقه مند طراحی شده است. البته مدل های دیگری نیز از محصول با کانفیگ بالاتر یعنی پردازنده Core i7 از نوع کابی لیک نیز وجود دارد که قیمت بالاتری دارد. قیمت این مدل 1150 دلار  است که البته این قیمت پایه محسوب می شود و به میزانی که سخت افزار بالاتر رود، قیمت نیز بالاتر می رود. از نظر پورت های اتصال، C930 دارای یک پورت USB-A، دو پورت USB-C و یک جک هدفون است که می تواند درگاه های مختلف را به لپ تاپ متصل کند.

لپ تاپ LENOVO YOGA C930

لپ تاپ ideapad s340

یکی دیگر از لپ تاپ های جدید لنوو که اوایل سال 2019 و در جریان نمایشگاه MWC 2019 معرفی شد، لپ تاپ ideapad s340 بود. این لپ تاپ در دو مدل 14 و 15 اینچی ارائه شده و می تواند نظر کاربران مختلفی را جذب کند. قیمت پایه این لپ تاپ ها 680 دلار است که نسبت به مدل های دیگر مدل ارزان قیمت تری محسوب می شود. پردازنده های نسل هشتم اینتل Core i3، i5 یا i7 در درون این لپ تاپ ها وجود دارد و به تراشه AMD Rysen 7 مجهز است. این نوت بوک ها از مواد فیبر کربنی با پرداخت کاری آلومینیوم ساخته شده است که با توجه به مدل اش وزنی معادل 3.72 پوند و 3.9 پوند دارد.

میزان فضای ذخیره سازی که لنوو برای این لپ تاپ در نظر گرفته است 128 یا 256 گیگابایت است، ضمن اینکه می توان تا 12 گیگابایت فضا به آنها اضافه کرد.

لپ تاپ ideapad s340

لنوو Yoga 720

یکی دیگر از مدل های 2 در 1 لنوو در سال 2019 را می توان مدل yoga 720 دانست که صفحه نمایش 13.3 اینچی با قابلیت Full HD دارد. رزولوشن این صفحه نمایش شامل 1920 در 1080 پیکسل است و می تواند انتخابی بهینه برای بازی ها، تماشای فیلم های نتفلیکس و دیگر شبکه ها باشد. شما می توانید lid این لپ تاپ را 360 درجه بچرخانید. همچنین یکی از مزیت های این لپ تاپ بهره گیری از قلم استایلوس است که می تواند با انواع مختلفی از قلم ها پشتیبانی کند.

مشخصات فنی این لپ تاپ را می توان در نسل هفتم پردازنده های Core i5 7200U  و 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی دانست که در کنار باتری قدرتمند تا 15 ساعت دوام می آورد.

بهترین مدل لپ تاپ های لنوو Yoga 720

لنوو mix 320

این لپ تاپ نیز دارای رزولوشن 1920 در 1200 پیکسل بوده و اندازه 10.1 اینچی دارد که این اندازه موجب وزن سبک تر شده و برای دانشجویان بسیار مناسب است. از جمله ویژگی های فنی آن نیز می توان به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد.

پورت هایی که این لپ تاپ از آنها بهره گرفته است از نوع تایپ سی، دو پورت USB 2.0 و یک پورت HDMI میکرو به همراه پورت های ورودی و خروجی صدا است . همچنین این لپ تاپ دارای دو دوربین وب کم ( 5 مگاپیکسلی دوربین پشتی و 2 مگاپیکسلی برای دوربین جلو به همراه میکروفون برای برقراری تماس های ویدئویی) است. به لطف باتری خوب این لپ تاپ تا 10 ساعت می تواند پشت سر هم کار کند و سیستم عامل آن نیز ویندوز 10 است.

لنوو mix 320

قیمت جدیدترین مدل لپ تاپ های لنوو

جدیدترین مدل لپ تاپ لنوو را می توان مدل ThinkPad X1 Extreme Gen 2 دانست که در زمان معرفی با قیمت 1500 دلاری معرفی شد.  این لپ تاپ در تیر ماه به زودی عرضه خواهد شد. قیمت بهترین مدل لپ تاپ لنوو  در زمان عرضه بالاست، اما احتمال دارد که چند ماه پس از عرضه قیمت آن کمتر شود.

قیمت جدیدترین مدل لپ تاپ های لنوو

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها