برطرف نمودن خطای USB device not recognized

0
510
برطرف نمودن خطای usb device not recognized

برطرف کردن خطای USB device not recognized همراه می تواند کاربردی باشد، تفاوتی ندارد که موس یا فلش مموری یا .. را به سیستم خود متصل کنید و ممکن است با این مشکل رو به رو شوید. حال قصد داریم به بررسی روش هایی بپردازیم که می تواند این مشکل را برطرف کند.

برطرف نمودن خطای usb device not recognized همراه می تواند کاربردی باشد

 

چگونه مشکل خوانده نشدن فلش مموری را حل کنیم؟

در گام نخست باید سیستم را خاموش کنید و سپس کامپیوتر خود را از برق بکشید، زمانی که سیستم خود را خاموش می کنید برق داخل MotherBoard باقی می ماند، از این رو باید سیستم را از برق جدا کرده و در صورت استفاده از لپ تاپ باتری آن را در صورت امکان جدا کنید.

به احتمال زیاد مشکل شما در این زمینه برطرف می شود، در صورتی که این مشکل حل نشد باید به بخش Device Manager سیستم خود بروید و روی دستگاه ناشناخته راست کلیک کرده و روی گزینه Properties کلیک کنید. در این بخش باید وارد تب درایور شده و گزینه Update Driver را کلیک کنید.

اگر مشکل در این صورت برطرف نشد برای نصب درایور های دستگاه خود می توانید به سایت دستگاه مراجعه کرده و درایور آن را دانلود کنید، این موضوع برای پرینتر بسیار کاربردی است و می تواند بسیاری از مشکلات شما در این زمینه را برطرف کند.

چگونه مشکل خوانده نشدن فلش مموری را حل کنیم؟

روش های برای حل مشکل USB device not recognized

در صورتی که مشکل شما با به روز رسانی درایور ها برطرف نشد باید تمام دستگاه های متصل به سیستم خود را خارج کرده و سپس کامپیوتر خود را reboot کنید. پس از بالا آمدن ویندوز می توانید تمام دستگاه ها را به کامپیوتر خود متصل کنید و از آن ها استفاده کنید، توجه داشته باشید که ممکن است یکی از پورت های USB شما مشکل داشته باشید در صورتی که هیچ کدام از پورت ها دستگاهی را نمی شناسند بهتر است روش های دیگر را امتحان کنید.

برای برطرف کردن این مشکل باید وارد بخش Device manager ویندوز خود شوید و سپس به بخش USB Serial BUS Controller بروید، روی USB Root Hub کلیک راست کرده و Properties را کلیک کنید. در این بخش باید گزینه Allow the computer to turn off را که در تب Power Management قرار دارد را غیر فعال کنید.

روش های برای حل مشکل usb device not recognized

این امکان وجود دارد که بیش از یک USB هاب روت در این بخش مشاهده کنید، از این رو باید تمام موارد را برای آن ها نیز انجام دهید و ویندوز خود را ریستارت کنید تا مشکل دستگاه شما برطرف شود.

در کنار این موارد لازم به ذکر است که اگر از طریق پورت چند گانه USB دستگاه های خود را به کامپیوتر متصل میکنید در نظر داشته باشید که ممکن است آن مشکل پیدا کرده باشد و باید فلش مموری یا پرینتر خود را مستقیم به دستگاه متصل کرده و آن را مورد بررسی قرار دهید.

به طور کلی با استفاده از موارد یاد شده مشکل یاد شده مبنی بر خطای usb device not recognized حل می شود و شما می توانید به استفاده از دستگاه های خود بپردازید.

مشکل یاد شده مبنی بر خطای usb device not recognized حل می شود

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها