ابرکارخانه تولید وانت سایبرتراک تسلا در مرکز آمریکا

0
604

ایلان ماسک مکان‌های جدیدی را در ایالات متحده برای ساخت گیگافکتوری سایبرتراک و مدل Y تسلا تعیین کرد.

به گزارش کالاسودا و به نقل از انگجت، پس ساخت یک میلیون خودروی برقی توسط تسلا؛ این کمپانی چه نقشه‌های بزرگی را در ذهن دارد؟ به گفته ایلان ماسك، تسلا قصد دارد يك کارخانه گیگافکتوری سایبرتراک در “مركز آمريكا” احداث کند و کارخانه تولید مدل Y نيز در ساحل شرقي امریکا قرار می‌گیرد.

پیش از این، ایلان ماسک در توئیتی در ماه فوریه اعلام کرده بود که تسلا به دنبال ساخت کارخانه‌ای در تگزاس است. در آن زمان او به صراحت ذکر نکرد که این کارخانه برای تولید Cybertruck خواهد بود، بنابراین دشوار است که بگویید آیا حرف‌های ایلان ماسک درست است و منظور او از کارخانه‌ای در قلب آمریکا؛ تگزاس است یا خیر؟

ماسک کارخانه مورد نظر را “Cybertruck Gigafactory” نامید. اما وی اخیراً اعلام کرده است که تسلا به جای سیستم نامگذاری قبلی “1، 2، 3” به کارخانه‌های خود؛ از نام گذاری بر اساس منطقه به صورت “گیگا (منطقه)” استفاده خواهد کرد. این بدان معناست که پس از انتخاب مکان، احتمالاً Cybertruck Gigafactory به نام ایالتی که در آن قرار دارد نامگذاری می‌شود.

ماسک همچنین اظهار داشت که به دنبال ” کارخانه‌ی تولیدی مدل Y در سواحل شرقی نیز هست”. هنوز معلوم نیست که آنها چه مکانی را به طور خاص برای تولید مدل Y در سواحل شرقی در نظر می‌گیرند.

مدل Y دیروز به عنوان یکمین میلیون خودروی برقی تولیدی توسط این کمپانی نشان داده شد و قرار است محموله‌های این خودرو روزانه و از امروز عرضه شوند. در همین حال، سایبرتراک در اواخر سال 2021 وارد بازار می‌شود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها