بازطراحی فیس بوک مسنجر چه ویژگی های جذابی را به آن افزوده است؟

0
450
بازطراحی فیس بوک مسنجر چه ویژگی های جذابی را به آن افزوده است؟

بازطراحی فیس بوک مسنجر که ماه می گذشته در کنفرانس توسعه دهندگان F8 تائید شد، اکنون در این پیام رسان اعمال شده است. در مقاله زیر به تغییراتی که این پیام رسان در بازطراحی به دست آورده اشاره می کنیم.

آپدیت این پیام رسان اکنون در اپ استور و گوگل پلی استور موجود است و با کمک آن وارد رابط کاربری با فضای جدیدی می شوید. فعلا این به روز رسانی برای اندروید و iOS موجود شده، اما تیم مسنجر وعده داده است که زمان بیشتری برای ارائه این به روز رسانی برای دیگر پلتفرم ها نیاز دارد.

هدف فیس بوک از این بازطراحی چه بود؟

هدف طراحی مجدد این بود که سرویس Client چت ساده تر شود و پیام های شما را در مرکز تصویر نشان دهد. پس از اعلام این بازطراحی در ماه می، فیس بوک در ماه اکتبر وارد یک دوره کار فشرده روی این پیام رسان شد اما افرادی که می خواستند از نسخه جدید این پیام رسان استفاده کنند، می بایست یکی از ابزارهای چت ویدئویی پورتال را می خریدند. اما اکنون این ویژگی در اختیار تمام کاربران قرار گرفته است.بازطراحی فیس بوک مسنجر که ماه می گذشته در کنفرانس توسعه دهندگان F8 تائید شد

ویژگی های جذاب این بازطراحی چیست؟

از ویژگی های جذاب طراحی مجدد می تواند به ترکیب 9 تب یا زبانه در سه زبانه و معرفی فضایی گسترده و چشم نواز در رابط کاربری اشاره کرد. قسمت چت همه ویژگی هایی که این اپلیکیشن در طول سالها داشته است را در خود حفظ کرده است ( مانند بازی ها، بات ها و آلارم های یادآوری کننده)، اما اگر خواهان دستیابی به این موارد هستید باید آنها در قسمت آیکونی که چهار نقطه دارد بیابید.

این آپدیت با اینکه ویژگی های جدید کمی را به خود دیده است، اما تجربه کاربری بهتری را در اختیار کاربران نسبت به آنچه پیش از این بوده، قرار می دهد. زمانی که مسنجر بازطراحی شده را باز می کنید، کاملا متوجه این تغییرات خواهید شد. فیس بوک در این حالت، ساده تر و سفیدتر شده است. رویه ای که دیگر شرکت ها مانند توئیتر نیز در بازطراحی رابط کاربری خود نیز به کار برده بودند.

بیشتر تغییرات بصری است نه صوتی

صدای چت ها همانند صدای همیشگی است و بیشتر تغییرات بصری را در این نسخه شاهد هستیم. برای مثال در تب چت ها اکنون آیکون های دوربین و دکمه مسیج به صورت لایو به سمت راست و بالای صفحه منتقل شده اند و رنگ باکس چت ها نیز تغییر کرده است. فیس بوک اعلام کرده که به زودی ویژگی دارک مود یا تم تاریک را نیز به این پیام رسان اضافه خواهد کرد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها