جدیدترین تلویزیون های 2019 سونی ، نسل جدید تلویزیون های سایز بزرگ

0
4416
جدیدترین تلویزیون های 2019 سونی ، نسل جدید تلویزیون های سایز بزرگ

همانطور که می دانید هر ساله تولیدکنندگان تلویزیون در نمایشگاه CES از آخرین محصولات خود در این نمایشگاه رونمایی می کنند. اما شاید برای بسیاری از مشتریان این سوال پیش آید که این تلویزیون ها چه زمانی در بازار موجود می شوند و می توان اقدام به خرید کرد؟ در این گزارش مدل های مختلف و زمان ورود آنها به بازار مشخص شده است.

مدل X950G یکی از بهترین مدل تلویزیون های 2019 سونی

این تلویزیون بزرگترین تلویزیونی که سونی امسال معرفی کرد نبود، اما برای بسیاری از کاربران CES چشمگیر بود. مدل X950G دارای ویژگی های مانند عملکرد بهتر HDR، نور پس زمینه تاریک شونده، دارا بودن حالت خاصی برای هماهنگی با شبکه نتفلیکس، برخورداری از هر دو تکنولوژی دالبی ویژن و دالبی اتم است.

نسل جدید تلویزیون های سونی در این مدل همچنین سیستم صوتی جدید چندگانه خود را در پشت تلویزیون در دو موقعیت مختلف قرار داده است که هماهنگ با باس منعکس شده از اسپیکرهایی باشد که سونی آنها را “تولید صدا از واقعیت تصویر” می نامد. این تلویزیون ها در تاریخ 12 مارس به بازار عرضه خواهند شد و پیش فروش آنها در تاریخ 25 فوریه خواهد بود.مدل X950G یکی از بهترین مدل تلویزیون های 2019 سونی

قیمت تلویزیون های 2019 سونی

از نظر قیمتگذاری نیز مدل های مختلف این تلویزیون قیمت های زیر را دارند:

تلویزیون 55 اینچی این مدل 1400 دلار

تلویزیون 65 اینچی 2200 دلار

تلویزیون 75 اینچی 3500 دلار

تلویزیون 85 اینچی ( بعدا اعلام خواهد شد).

در ادامه چند مدل دیگر که در این تاریخ به بازار عرضه خواهند شد را نیز به اختصار معرفی خواهیم کرد.قیمت تلویزیون های 2019 سونی

مدل Z9G MASTER SERIES

مدل Z9G یکی دیگر از جدیدترین تلویزیون های 2019 سونی است که پیش فروش آن چند روز دیگر آغاز می شود، و نام کامل آن مدل سری مستر Z9G است که یکی از بهترین مدل تلویزیون 8K  با صفحه نمایش 98 اینچی است که نوع 85 اینچی آن نیز وجود دارد. این تلویزیون مجهز به پردازشگر تصویر X1 ultimate و موتور X-Reality Pro است و از مجموعه ای اسپیکرهای چهارگانه که در حاشیه جلوی تلویزیون پنهان شده اند برخوردار است.

البته این تلویزیون های بزرگ را هر کسی نمی تواند در خانه اش قرار دهد، چرا که در دو گزینه 85 و 98 اینچی عرضه شده و باید دیواری بزرگ و سینمایی داشته باشید تا بتوانید از آنها استفاده کنید. این مدل یک تلویزیون شگفت انگیز با نور پس زمینه برجسته است که دنباله سری Z مستر درایو است که سونی ساخت آنها را از سال 2016 آغاز کرد و متعهد به افزایش کنتراست و کنترل دقت روشنایی و همچنین یک حالت خاص برای تماشای نتفلیکس در آن شد.

مدل 85 اینچی این تلویزیون به قیمت 14 هزار پوند فروخته خواهد شد، در حالی که مدل بزرگتر 98 اینجی حدود 84 هزار پوند قیمت دارد .اگر برچسب های قیمتی این محصول شما را نا امید نکند، می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای شما باشد. این مدل ها تا یک ماه دیگر در دسترس مشتریان بریتانیا و آمریکا خواهند بود. تلویزیون های 2019 سونی ،مدل Z9G MASTER SERIES

مدل A9G MASTER SERIES

اگر برند سونی را دوست دارید و می خواهید یک تلویزیون OLED از این برند بخرید، مدل A9G انتخاب خوبی برای شماست که در مدل های 55، 65 و 77 اینچ عرضه شده و از سیستم عامل اندروید Tv برخوردار است. این تلویزیون در رنگ های جذابی عرضه شده است و قادر است تصاویر 4K در اختیار شما بگذارد.

دومین سری از سری های تایر مستر همین محصول هستند که قرار است تا سپتامبر 2019 به دست مشتریان برسند. وجود کیفیت 4K و همچنین حالت کالیبره شده برای فیلم های نتفلیکس مانند Z9G دارد. با استفاده از پانل OLED شما می توانید برخی از کنتراست های رنگی و سیاه و سفید عمیق را در این تلویزیون ها ببینید.

تلویزیون Z9G با کیفیت 8K سونی که قرار است در نیمه دوم سال ۲۰۱۹ عرضه شود، قابلیت این را خواهد داشت که تصاویر بسیار فوق العاده و واقعی را ارائه دهد که ۴ برابر از کیفیت 4K بهتر خواهد بود و از تکنولوژی های روز نیز در آن بهره خواهند گرفت. تلویزیون های 2019 سونی ،مدل A9G MASTER SERIES

مدل A8G سونی

اگر مدل بالایی به عنوان جدیدترین تلویزیون 2019 سونی برای شما گران تمام می شود، می توانید یکی دیگر از مدل های این سری یعنی A8G را انتخاب کنید. این یک تلویزیون OLED 4K است که در اندازه های 55 و 65 اینچ اما با مشخصات متفاوت تر نسبت به مدل A9G عرضه خواهد شد.

جدیدترین محصول 2019 همراه با تکنولوژی OLED نمایشگر تولید شده است. کیفیت تصویر 4K همراه با موتور پردازشگر تصویر X1™ Ultimate، قابلیت درخشندگی صفحه نمایش TRILUMINOS، استاندارد تصویر HDR، قابلیت 4K X-Reality  PRO، پردازش پایگاه داده دوگانه و تجربه حرکات صاف با Motionflow    از مشخصات صفحه نمایش این تلویزیون سونی است. تلویزیون های 2019 سونی ،مدل A8G سونی

سیستم عامل اندروید همراه با قابلیت اتصال به اینترنت به همراه برنامه Netflix نیز برای تلویزیون OLED سونی هستند. از دیگر امکانات تلویزیون سونی می توان برنامه Google Play، قابلیت Chromecast، پورت های USB، HDMI، امکان پنهان سازی کابل ها و همچنین طراحی شیک را نام برد. نظر شما در مورد این تلویزیون ها چیست؟

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها