تماس با اسکایپ از طریق فرمان صوتی به الکسا

0
432
تماس با اسکایپ از طریق فرمان صوتی به الکسا

در ماه سپتامبر سال جاری اعلام شد که دستگاه های آمازون اکو شو قادر به برقراری تماس صوتی و تصویری با اسکایپ خواهند بود.

این ویژگی به صاحبان اکو شو اجازه می دهد تا از یکی از محبوب ترین سرویس های صوتی و تصویری دنیا برای ارتباط با عزیزان خود استفاده کنند. اجرای این ویژگی از امروز آغاز می شود. ویژگی تماس از طریق اسکایپ در حیطه تمام دستگاه های اکو شو موجود خواهد شد. این بدان معنی است که تماس های صوتی در سایر دستگاه های اکو نیز وجود خواهد داشت، این در حالی است که دستگاه های اکو شو و اکو اسپورت از تماس تصویری نیز پشتیبانی می کنند.

تماس با اسکایپ از طریق فرمان صوتی چگونه است؟

این ویژگی همچنین به کاربران اجازه می دهد تا با استفاده از SkypeOut با شماره تلفن همراه و تلفن ثابت تماس بگیرند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به اسپیکر صوتی مجهز به الکسای خود چنین فرمان بدهید “alexa, Call Mary on skype” یا »الکسا، با ماری تماس بگیر«. کاربران همچنین قادر به پاسخ تماس های دریافتی خواهند بود. پاسخ دادن به یک تماس ورودی به همان اندازه ساده است و تنها کافی است بگویید: Alexa Answer.

تنظیمات یکپارچگی این ویژگی نیز ساده است. کاربران باید برنامه الکسا را روی دستگاه گوشی هوشمند تنظیم کنند. آنها می بایست وارد اکانت اسکایپ خود شده و از بخش Communications به منوی Setting وارد شوند. کاربران قادر خواهند بود 200 تماس رایگان در 34 کشور مختلف نیز برقرار کنند. افرادی که خواهان تماس با کشور های دیگر به جز این 34 کشور هستند نیز باید هزینه آن را پیش از تماس پرداخت کنند.تماس با اسکایپ از طریق فرمان صوتی چگونه است؟

همکاری مشترک آمازون و مایکروسافت

اسکایپ نرم افزار ساخته شده توسط مایکروسافت است و جالب است بدانید که این دو کمپانی پیش از این کورتانا و الکسا را با هم هماهنگ کرده بودند تا این دو دستیار صوتی هوشمند یکپارچه شده و قادر به تبادل اطلاعات با یکدیگر باشند که البته در این مورد مشکلاتی وجود داشت. اما سازگاری اسکایپ و الکسا به معنای دسترسی فرمان صوتی به تمامی خدمات اسکایپ است.

با این تفاسیر احتمالا همکاری مشترک مایکروسافت و آمازون می تواند قدرت این دو شرکت را بیشتر از قبل کند و آنها بتوانند برنامه های مشترک بیشتری با یکدیگر تولید کنند. در ماه های آینده خبرهای بیشتری در مورد همکاری های مشترک شرکت مایکروسافت و آمازون خواهیم شنید و این همکاری ها می تواند خبری مستر بخشی برای کاربران و طرفداران این دو شرکت باشد.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها