افزونه ویژه برای کاربران گوشی Pixel 3 و Pixel 3 XL

0
397
افزونه ویژه برای کاربران گوشی Pixel 3 و Pixel 3 XL

اخیرا خبری جذاب در مورد شرکت گوگل و گوشی Pixel 3 و Pixel 3 XL منتشر شده که نشان می دهد این شرکت قصد دارد از افزونه ای ویژه برای کاربران خود رونمایی کند.

رونمایی از افزونه ویژه برای گوشی Pixel 3  و Pixel 3 XL

ویژگی صفحه تماس گوگل که هم زمان با رونمایی از گوشی Pixel 3 و Pixel 3 XL از این افزونه پرده برداری کرد. این ویژگی به تازگی در گوشی های Pixel 2 و Pixel 2 XL فعال شده است و تا آخر ماه هم این ویژگی برای گوشی Pixel و Pixel XL فعال می شود.

ویژگی های این افزونه ویژه

این ویژگی به دستیار صوتی گوگل اجازه می دهد تا بتواند در صورت تماس ناشناس آن را به صورت لحظه ای کنترل و ضبط کند و حتی از تماس گیرنده سوالاتی هم بپرسد. گوشی شما به صورت هم زمان تماس را ضبط و متن آن را به صورت زنده در گوشی شما ذخیره می کند. شما پس از این موضوع تصمیم می گیرید که تماس فرد را جواب بدهید یا آن تماس را اسپم اعلام و بلاک کنید.رونمایی از افزونه ویژه برای گوشی Pixel 3  و Pixel 3 XL

اظهارات مدیر پروژه این ویژگی

آقای پال دانلوپ اعلام کرده که در سال آینده تمام این متن ها به صورت اتوماتیک در گوشی کاربران Pixel 3 و Pixel 3 XL ذخیره خواهد شد. زمانی که تماس به اتمام برسد ، متن مکالمه در تماس های فرد ظاهر خواهد شد و کاربر با مشاهده جزئیات تماس می تواند آن را مشاهده کند. نسخه بتا این سیستم احتمالا تا آخر ماه دسامبر به سیستم عامل گوشی ها اضافه خواهد شد.

آقای دانلوپ اظهار داشت:« من خیلی خوشحالم که این موضوع را به شما بگویم که ما این سرویس را اواخر امسال به بازار عرضه خواهیم کرد. این سیستم می تواند بخش از تماس های شما را به صورت اتوماتیک در گوشی ذخیره می کند و شما می توانید این موضوع را در بخش تاریخچه تماس ببینید. این سیستم اول به صورت بتا به بازار عرضه خواهد شد و پس از آزمایشات اثربخش به صورت رسمی برای تمام گوشی ها عرضه خواهد شد.»

قطعا در روزهای آینده خبرهای بیشتری در مورد این ویژگی خواهیم شنید و قطعا این ویژگی می تواند نگاه خیلی از کاربران را به خود جلب کند.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها