بررسی یک موضوع جذاب؛ قیمت گوشی سونی در بازار ایران

0
1222
قیمت گوشی سونی در بازار ایران ، بررسی یک موضوع جذاب

قیمت گوشی سونی در بازار ایران در ماه های اخیر با دو علامت سوال همراه است؛ اولین موضوعی که مورد بررسی قرار می گیرد این است که آیا سونی در بازار ایران موجود است؟ و دومین موضوع نیز قیمت گوشی سونی در بازار ایران است. با ما درخصوص بررسی قیمت گوشی سونی همراه باشید.
کمپانی سونی در حال حاضر در بازار ایران، دفتر مرکزی ندارد اما گوشی های این برند هنوز در بازار ایران موجود هستند. با وجود کاهش فروش گوشی های سونی، همچنان سوال در مورد محصولات موجود در بازار و قیمت آنها وجود دارد. در حال حاضر چند مدل گوشی موبایل سونی در بازار ما وجود دارد که قصد داریم به بررسی آنها بپردازیم.

قیمت گوشی سونی در بازار ایران؛ رده پرچمدار

گوشی هوشمند اکسپریا XZ پرمیوم در حال حاضر گران ترین گوشی هوشمند سونی در بازار محسوب می شود. این گوشی هوشمند قدرتمند در شرایطی برترین موبایل سونی در بازار ایران محسوب می شود که اندروید 7.1 دارد. این گوشی هوشمند با قیمتی در حدود 6.5 میلیون تومان به فروش می رسد. در بازار جهانی، گوشی هوشمند اکسپریا XZ پرمیوم، پرچمدار دو سال پیش سونی محسوب می شود.

قیمت گوشی سونی در بازار ایران ؛ رده پرچمدار

میان رده ها پرتعداد سونی در بازار ایران

در بررسی قیمت گوشی سونی در بازار ایران، یک گوشی موبایل اهمیت بسیار بالایی دارد و آن هم XA2 سونی است. این گوشی هوشمند با اندروید Oreo و دوربین 23 و 8 مگاپیکسلی روانه بازار فروش شده است. این گوشی هوشمند که از میان رده های قدرتمند سونی محسوب می شود، قیمتی در حدود 4 میلیون تومان دارد.
بررسی قیمت گوشی سونی در بازار ایران زمانی جذاب تر می شود که بدانیم این برند کهنه کار، دو گوشی موبایل با قیمت یکسان دارد. گوشی های موبایل XA 1 Plus و XA 1 Ultra در بازار ایران با قیمت 3میلیون و 700 هزار تومان به فروش می رسند. این دو گوشی هوشمند در بخش پردازنده شرایط یکسانی را برای کاربران ایجاد می کنند. گوشی های قدیمی تر سونی نیز در بازار ایران وجود دارند؛ اولین گوشی موبایل اولترا این برند با قیمتی در حدود 3میلیون تومان به فروش می رسد.
گوشی های هوشمند E5 و XA 1 نیز با قیمت هایی کمتر از 2 و 3 میلیون تومان به فروش می رسند. این گوشی های هوشمند به نظر می رسد آخرین نسل از گوشی هوشمند این برند در بازار ایران باشند.
نظر شما در مورد قیمت گوشی سونی در بازار ایران چیست؟ آیا این گوشی های هوشمند در بازار ایران ارزش فروش بالایی دارند؟

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها