گوشی هوشمند جدید موتورولا توان رقابت با پرچمداران را دارد؟

0
572
گوشی هوشمند جدید موتورولا توان رقابت با پرچمداران را دارد؟

گوشی هوشمند جدید موتورولا با نام موتو زد 4 شگفتی ساز می شود. موتورلا یک برند کهنه کار و جذاب در سراسر جهان محسوب می شود. این برند قدرتمند در سال های اخیر توسط کمپانی لنوو اداره شده و فروش بهتری در مقایسه با سال های گذشته تجربه می کند. این برند قدرتمند در سال جاری یک ماژول طراحی کرد که برخی از گوشی های این برند را مجهز به اینترنت نسل پنجم می کند.
گوشی هوشمند جدید موتورولا امروز با کد Odin فاش شد. با توجه به رویه ساخت این محصول پرچمدار و سیاست های کمپانی موتورولا، پیش بینی می شود این موبایل با نام موتو زد 4 رونمایی شود. اطلاعات خاصی در مورد این گوشی هوشمند منتشر نشده است اما بدون شک این گوشی هوشمند با پردازنده اسنپدراگون 8150 به صورت رسمی رونمایی شود. استفاده از این نوع پردازنده امکان دسترسی به اینترنت نسل پنجم را بدون ماژول مخصوص این برند برای کاربران فراهم می سازد.

گوشی هوشمند جدید موتورولا با چه مشخصاتی روانه بازار فروش می شود؟

گوشی هوشمند جدید موتورولا با چه مشخصاتی روانه بازار فروش می شود؟

این گوشی هوشمند شرایط جالبی را در مرحله آزمایش دارد؛ شرایطی که خبر از عرضه یک موبایل میان رده به جای یک پرچمدار را می دهد. بر اساس اخبار منتشر شده، در حال حاضر این گوشی موبایل با رم نرم افزاری چهار گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایت در حال آزمایش است اما این موضوع بسیار بعید است که موتورولا پرچمدار خود را با حافظه داخلی 32 گیگابایتی روانه بازار کند. بدون شک باید انتظار حافظه داخلی های بالاتری را برای این محصول داشته باشیم. البته این موضوع را نیز باید در نظر گرفت که ممکن است موتورولا گوشی هوشمند خود را در نسخه های مختلف روانه بازار کند و نسخه پایه آن را 32 گیگابایت در نظر گرفته باشد.
موضوع مهمی که می توان آن را به صورت دقیق مورد بررسی قرار داد این است که این گوشی هوشمند با اندروید 9 عرضه خواهد شد. به نظر می رسد موتورولا برای گوشی های خود ماژول هایی را ایجاد می کند که قابلیت های متنوعی را برای کاربران فراهم کند. ماژول های موبایل در سال های اخیر موفقیت های خاصی ایجاد نکرده اند و باید دید موتورولا می تواند این قابلیت را زنده نگه دارد یا اینکه باید این موضوع را یک پروژه شکست خورده اعلام کرد.
نظر شما در مورد گوشی های برند موتورولا چیست؟ آیا این برند توانسته است موفقیت های گذشته خود را تکرار کند یا در رقابت با برندهای چینی شکست خورده است و باید این موضوع را قبول کند؟ گفتنی است که موتورولا از قدیمی ترین برندهای موبایل محسوب می شود.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها