از اورانیوم تا مورچه های قرمز: عجیب ترین چیزهایی که آمازون می فروشد!

0
963

آمازون یکی از بزرگترین سایت های فروش آنلاین، مقصد خرید بسیاری از مشتریان برای لباس، لوازم الکترونیکی، میان وعده و … است. اما یک قسمت تاریک از آمازون وجود دارد که بسیاری از وجود چنین محصولاتی بی خبرند. جایی که اورانیوم، مورچه های قرمز و بالش های عجیب و غریب و … می فروشد. در این مقاله قصد دارد که با چند نمونه از این محصولات عجیب و غریب که آمازون می فروشد و از وجود آنها بی خبرید را به شما معرفی کنیم.

اکسید اورانیوم تصفیه نشده

اگر هنوز اکسید اورانیوم تصفیه و غنی نشده را به لیست دلخواه آمازون یا لیست عروسی خود اضافه نکرده اید ، پس به وضوح به شما حق می دهیم، چرا که نمی دانید به چه دردی می خورد و می خواهید با ان چکار کنید! این سنگ  تشعشع یونیزان ساطع می کند و می تواند مضراتی برای بدن داشته باشد. و علی رغم آنچه ممکن است دیگران به شما بگویند این محصول جذاب است و شما می توانید بدون مجوز صاحب اورانیوم شوید، اما شاید تمایل به داشتن این محصول نداشته باشید. متأسفانه ، آمازون اورانیوم غنی شده یا پلوتونیوم را نمی فروشد. اما شاید در آینده ای نزدیک این کار را نیز بکند.

تیوبی از مورچه های قرمز

آمازون حشرات زنده زیادی را به فروش می رساند که از جمله آنها می توان به کفشدوزک ها، سوسک، جیرجیرک ها و کنه ها اشاره کرد. اما اگر این موارد برای شما کسل کننده است، می توانید روی مورچه های قرمز تمرکز کنید. در صورت تمایل می توانید همین حالا دو تیوب از مورچه های قرمز زنده را از آمازون خریداری کنید. ظاهرا شما می توانید از آنها برای ایجاد یک کلونی استفاده کنید. البته به محض باز کردن درب تیوب ممکن است مورچه ها از لوله فرار کنند پس باید قبل از اینکه آنها ما را بکشند، آنها را بکشید! طبق گفته آمازون اگر در منطقه ای زندگی می کنید که دمای آن بین 40 تا 85 درجه فارنهایت است، می توانید این مورچه ها را سفارش دهید.

گوشی نوکیا با سیستم عامل ویندوز

یکی دیگر از محصولات عجیب، گوشی نوکیا لومیا 735 با سیستم عامل ویندوز است. به نظر می رسد که این گوشی بسیار قدیمی شده است و آخرین نمونه ان در سال 2014 به فروش رسانده شده است. اما آمازون از سال 2017 که این گوشی را در لیست خریدهای خود قرار دارد، ادعا می کند که این دستگاه بهتر از آیفون است!

بالش های سوسکی 3 بعدی غول پیکر!

در دنیایی زندگی می کنیم که آمازون بالش های 3 بعدی از بدن سوسک می فروشد و شما باید از این واقعیت نترسید! این بالش های سوسک فوق العاده زیبا ، نرم ، 3 بعدی و در سه اندازه مختلف (13.8 اینچ ، 21.6 اینچ یا 29.5 اینچ) عرضه می شوند و هدیه ای عالی را برای سورپرایز کردن دوستانتان هستند! تنها  از میزان جنبه آنها اگاه شوید، مطمئنا آن را در هر جای خانه بگذارید، خطر سکته را برای بسیاری به همراه خواهد داشت. با این حال این هدیه بهتر از اورانیوم است!

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها