هدف های جدید فیسبوک برای دگرگون کردن دنیای واقعیت مجازی

0
539
هدف های جدید فیسبوک برای دگرگون کردن دنیای واقعیت مجازی

هدف های جدید فیسبوک برای دگرگون کردن دنیای واقعیت مجازی

کالاسودا_ باز هم فیسبوک و باز هم اخبار تازه از این کمپانی پر سر و صدا، به نظر می رسد که هدف های جدید فیسبوک می تواند دنیای واقعیت مجازی را دگرگون کند.

هدف های جدید فیسبوک

فیسبوک با Oculus هنوز به خواسته های خود نرسیده است و حالا خبر رسیده که فیسبوک تیم واقعیت مجازی و واقعیت افزوده خود را دوباره سر و سامان داده است تا بتواند به اهداف خود در کوتاه مدت دست یابد. فیسبوک حالا تمرکز خود را روی تکنولوژی های نوین گذاشته است و دیگر محصولات خاص فکر نمی کند. فیسبوک اعتقاد دارد که این تغییرات داخلی تاثیری روی کاربران و توسعه دهنده های خود نمی گذارد. این موضوع کمی نادرست است زیرا صنعت واقعیت مجازی و واقعیت افزوده اتکای بسیاری بر کاربران خود دارد و نبود آنها می تواند این بخش را به صورت کامل از بین ببرد.

انجام تمام کارهای غیرممکن با هدف های جدید فیسبوک

گزارش ها نشان می دهد که فیسبوک قصد دارد که به اصطلاح روی کره ماه قدم بگذارد و کارهای نشدنی را انجام دهد. یکی از هدف های فیسبوک تولید یک دوربین واقعیت مجازی خیلی ظریف است. این موضوع همچنین می تواند از تکرار مکررات این شرکت جلوگیری کند. شاید در نگاه اول این موضوع خیلی خاص به فیسبوک مربوط شود اما اگر کلی به این موضوع نگاه شود می فهمیم که تمام شرکت ها آرزوی چنین سیستمی را دارند. این ایده خلاقانه می تواند خیلی سریع همه گیر شود.

هدف های جدید فیسبوک برای دگرگون کردن دنیای واقعیت مجازی

تصمیمات جدید با هدف های جدید فیسبوک

در این بین یک تصمیم جدید از سوی شرکت فیسبوک گرفته شده است و آن اضافه شدن بخش ماهواره ای برای بهبود عملکرد این شرکت در بخش جهانی است. در هر صورت بخش Oculus فیسبوک فعلا روی واقعیت مجازی و واقعیت افزوده تمرکز خواهد کرد.

شرکت فیسبوک طی سال های اخیر سرمایه گذاری های سنگینی در بخش واقعیت مجازی داشته است و شرکت Oculus با ارائه دستگاه های قدرتمند و استثنایی بازار جهانی به تصرف خود درآورده است. شرکت Oculus همچنین با ارائه بازی های اختصاصی و خاص خود نگاه خیلی از کاربران را به خود جلب کرده است. یکی از رقبای Oculus شرکت HTC است که تلاش کرده رقیبی مناسب برای Oculus باشد ولی هنوز نتوانسته با دستگاه و بازی های خود گوی رقابت را برباید.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

با ما در  صفحه اینستاگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها