چگونه رمز وای فای آیفون را با دیگران به اشتراک بگذاریم؟

0
2720
چگونه رمز وای فای آیفون را با دیگران به اشتراک بگذاریم؟

فرض کنید یکی از دوستان تان از شما درخواست رمزعبور وای فای آیفون تان را کند. شاید پیدا کردن این رمز برایتان ساده نباشد، یا اینکه نخواهید رمز را در اختیار فرد بگذارید.

همچنین پیدا کردن رمز به صورت مستقیم روی گوشی آیفون ممکن نیست، مگر اینکه آیفون شما جیلبریک شده باشد و برنامه ها به طور خاص روی آن اجرا شوند. اما راه های دیگری برای به اشتراک گذاری پسورد وای فای وجود دارد .

 خوشبختانه اپل به کمک iOS 11، یک امکان ویژه در اختیار کاربرانش گذاشته که می توان به وسیله آن خیلی راحت و بدون دردسر رمز وای فای را با دیگران به اشتراک گذاشت. اما باید بدانید که برای شروع عملیات به گجت هایی نیاز دارید که روی آن ها iOS 11 یا macOS High Sierra در حال اجرا باشد. دسترسی به این ویژگی تنها به نزدیک کردن دو گوشی دارای iOS 11 به هم نیاز دارد و چندان پیچیده نیست. در زیر به مراحل انجام این کار اشاره می شود.چگونه رمز وای فای آیفون را با دیگران به اشتراک بگذاریم؟

مراحل به اشتراک گذاری رمز وای فای آیفون

  • ابتدا لازم است که هر دو گوشی را کنار یکدیگر نگهدارید. این نزدیک بودن فیزیکی برای استفاده از این ویژگی نیاز است و بلوتوث باید فعال باشد.
  • از گوشی دوستان تان که خواهان اتصال به وای فای شماست، سعی کنید که به منوی تنظیمات وارد شوید.
  • گزینه Wifi را باز کرده و Wifi Network را بزنید.
  • اگر مراحل بالا را به درستی انجام داده باشید، پنجره پاپ آپی باز می شود که که از شما تقاضای به اشتراک وای فای با عبارت Share Your wifi را می کند.
  • روی گزینه Send password کلیک کنید. رمز وای فای آیفون
  • پسورد برای گوشی آیفونی که درخواست رمز کرده است ارسال می شود و دستگاه او می تواند به طور مستقیم به شبکه وای فای متصل شود.
  • شما نیز روی دستگاه تان بر روی گزینه done کلیک کنید و مراقبت حجم مصرف او باشید!!

جالب است بدانید که تمام این روش ها در کامپیوترهای مک نیز قابل پیاده سازی است. تنها تفاوتی که دارد این است که به جای نمایش پنجره پاپ آپ، یک نوتیفیکیشن دریافت خواهید کرد که خواهان به اشتراک گذاری وای فای است.مراحل به اشتراک گذاری رمز وای فای آیفون

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها