گوشی وان پلاس ۶ در هند عرضه شد

0
442

کالاسودا – گوشی جدید شرکت وان پلاس به نام وان پلاس ۶ امروز در هند رونمایی شد و به صورت آنلاین نیز در خرده فروشی های آنلاین این کشور به فروش میرسد.

با وجود اینکه چندی پیش این شرکت در سکوت خبری، در نظر داشت جزئیات مربوط به رونمایی این گوشی را پنهان کند، اما از شواهد امر پیدا بود که به زودی گوشی جدید این شرکت در ماه می رونمایی میشود.

این گوشی اکنون در هند رونمایی شده و از طریق وبسایت رسمی این گوشی روی آمازون به فروش میرسد و دیگر وبسایتهای آنلاین دیگر نیز آن را به زودی به فروش خواهند رساند.

برچسب قیمتی این محصول ۳۴ هزار روپیه یا ۵۱۷ دلار است. از مشخصات این گوشی میتوان به ۶ گیگابایت رم اشاره کرد که مدل ۸ گیگابایتی ان نیز وجود دارد و با اندکی تفاوت قیمت ۵۹۰ دلاری به فروش میرسد.

وان پلاس ۶ با بدنه براق در دو رنگ مشکی تیره و سفید نقره ای عرضه میشود. انرژی مورد نیاز وان‌پلاس ۶ را باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن تأمین خواهد کرد و فناوری شارژ سریع Dash Charge امکان شارژ پرسرعت این باتری را تضمین می ‌کند.

وان‌پلاس ۵ نخستین گوشی هوشمند وان‌پلاس با دوربین دوگانه محسوب می‌ شد و وان‌پلاس ۵‌ تی نیز با چنین دوربینی روانه‌ی بازار شد؛ حال چینی‌ها با وان‌پلاس ۶ این رسم را ادامه می‌دهند. دوربین اصلی این گوشی دارای لنز ۱۶ و ۲۰ پیکسلی و سنسور دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسل است.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها