آسایشگاه روانی عاقبت عاشقان ارز دیجیتال است؟

0
1401

کالاسودا_آسایشگاه روانی فقط جای افرادی با اختلالات روانی حاد نیست و به نظر می رسد نوبت به عاشقان بیت کوین رسیده که برای فرار از آسایشگاه روانی آماده شوند.

این روزها اسکاتلندی ها نوعی آسایشگاه روانی تاسیس کرده اند که به طور اخص برای درمان افرادی تلاش می کند که به بیت کوین مبتلا شده باشند.

این آسایشگاه روانی کسل کریگ نام دارد و اخیرا بخشی مربوط به نگهداری از بیمارانی را تاسیس کرده است که به معامله ارزهای مجازی اعتیاد دارند.

جالب است بدانید موضوع اعتیاد به ارزهای دیجیتال جدید نیست و مدت ها است که پزشکان این آسایشگاه روانی بر اساس پژوهش‌های خود به این یافته رسیده‌اند که خرید و فروش ارزهای مجازی درست همانند قمار کردن است.

آسایشگاه روانی کسل کریگ برنامه‌ای تنظیم کرده است تا افرادی  که به خرید و فروش ارزهای مجازی مانند بیت کوین اعتیاد دارند، به این بیمارستان مراجعه کنند و از طریق همان روش‌هایی که برای بیماران معتاد به قمار استفاده می‌شود، مورد مداوا قرار بگیرند.

اما مشکل روانی و نیاز به بستری شدن در آسایشگاه روانی از کجا می آید؟  هیجان ناشی از این خرید ارزهای دیجیتال میزان آدرنالین زیادی را در خون ترشح می‌کند که با این اتفاق فرد هر لحظه برای بیشتر لذت بردن از این شادی بیشتر به معامله روی می‌آورد. این اتفاقات وابستگی احساسی را برای اینگونه افراد به همراه دارد. افرادی که ارزهای مجازی را خرید و فروش می‌کنند، به بازار بورس درست شبیه به میز قمار معتاد می‌شوند و با هر بار ضرر اکثر پول خود را در ریسک قرار می‌دهند تا پول رفته را دوباره به جیب خود بازگردانند.

شایان ذکر است برای بستری شدن در این بیمارستان باید حداقل ۲ و حداکثر ۴ هزار دلار پرداخته شود.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در ساعت ۹ هر شب به آخرین اخبار حوزه تکنولوژی گوش دهید