سرمایه میلیارد دلاری سه ایالت در خودروهای الکتریکی

0
685


کالاسودا
– کالیفرنیا، نیویورک و نیوجرسی سه ایالتی هستند که جمعا نزدیک به ۱.۳۰ میلیارد دلار در صنعت خودروهای الکتریکی سرمایه گذاری کرده اند.

این هزینه برای برنامه های تبلیغاتی و عمومی سازی این خودروهای الکتریکی و همچنین ساخت شبکه های شارژ در این ایالتها صرف میشود. بعید نیست که در آینده ای نزدیک استفاده از این خودروها در ایالتها عمومی سازی شود و به تولید انبوه برسد. فعلا در این سه استان این امر در حال رایج شدن است.

کالیفرنیا مدت هاست که بستر الکتریکی سازی را در این زمینه در شهر پیاده کرد و تعدادی از خودروسازها نیز برای تست خودروهای خود این شهر را انتخاب میکنند. در حال حاضر یک شبکه شارژ نسبتا قوی نیز در این شهر وجود دارد. اما از زمان تاسیس ان تا به امروز ظرفیت این شبکه در حال ۲ برابر شدن است و مقامات ۷۳۸ میلیون دلار برای تبلیغ پروژه های خودروهای الکتریکی سرمایه گذاری کرده اند.

نیویورک و نیوجرسی نیز در حال پیوستن به این موج هستند و سرمایه گذاری ۵۵۰ میلیون دلاری در ایستگاه های شارژ خودروهای الکتریکی از جمله در مکانهایی همانند فرودگاه کنار گذاشته اند.

طبق برآورد بلومبرگ تا پایان سال ۲۰۱۸ انتظار میرود  بیش از ۱ میلیون وسیله نقلیه الکتریکی در جاده های این کشور وجود داشته باشد و تا سال ۲۰۲۸ شاهد ۱۶ میلیون شدن تعداد این خودروها در خیابان ها باشیم.

   با ما در کانال تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها