آموزش تغییر حساسیت لمس سه بعدی در گوشی های آیفون

0
341

3d touchکالاسودا- در گوشی های نسل جدید آیفون  زمانی که شما فشاری را به نمایشگر وارد می‌کنید، دستگاه میزان این فشار را اندازه می‌گیرد و اگر میزان آن از حد معینی بیشتر باشد، دسترسی‌های مختلفی در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. برای مثال  زمانی که ما هنگام لمس آیکون ساعت کمی روی آن فشار وارد کنیم، گزینه‌هایی مانند آن‌چه می‌بینید نمایش داده می شود. این دسترسی‌ها شامل امکان تنظیم زنگ هشدار، شروع کورنومتر یا تایمر نیز است.
اما  برخی از کاربران در هنگام کار با قابلیت لمس سه بعدی احساس می کنند این قابلیت به خوبی کار نمی کند و یا سرعت پایینی دارد. برای بر طرف کردن این مشکل یک راه حل بسیار ساده وجود دارد که چگونگی آن به صورت زیر است.
ابتدا به قسمت تنظیمات رفته و گزینه General را انتخاب کرده و به قسمت Accessibility می رویم.
در گزینه های پایین این مرحله  گزینه 3D TOUCHوجود دارد که به صورت پیش فرض روشن است و در صورت نیاز می توانید آن را غیر فعال کنید.
برای تنظیم حساسیت لمس سه بعدی یک نوار حساسیت وجود دارد که شامل سه گزینه Light،MediumوFirm است. اگر حس می کنید که لمس سه بعدی شما (3D TOUCH)شما به سختی کار می کند گزینه Firmرا انتخاب کنید و در صورتی که به سرعت پایین تری نیاز دارید دو گزینه دیگر مناسب هستند. در پایین ترین قسمت این تنطیمات یک تصویر وجود دارد که نتیجه این تغییرات را می توانید بر روی این عکس آزمایش  کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها