آموزش مخفی کردن فایل ها و نرم افزار ها در سیستم عامل اندروید (قسمت دوم)

0
484
آموزش مخفی کردن فایل ها و نرم افزار ها در سیستم عامل اندروید (قسمت دوم)

آموزش مخفی کردن فایل ها و نرم افزار ها در سیستم عامل اندروید (قسمت دوم) کالاسودا- قابلیت مخفی کردن فایل ها از ویژگی هایی محسوب می شود که بیشتر گوشی های هوشمند به طور پیش فرض این قابلیت را دارا نیستند. سیستم عامل اندروید به داشتن نرم افزار های متعدد برای نیاز های کاربران شهرت دارد و در این زمینه نیز اپلیکیشن هایی وجود دارد. البته تنها نرم افزار های معدودی وجود دارد که قابل اعتماد هستند . زیرا برخی نرم افزار ها توانایی مخفی کردن فایل ها را دارند اما گاه کاربران برای مشاهده آن با مشکل رو به رو می شوند.
روز گذشته نرم افزار File Hide Expert  را مورد بررسی قراردادیم حال می خواهیم به تحلیل نرم افزار  KeepSafe بپردازیم .
در حال حاضر نرم افزار File Hide Expert به طور کامل تمام نیاز ها برای مخفی کردن فایل ها را بر طرف می کند . اما اگر جزء افرادی محسوب می شوید که آلبوم تصاویر خود را به طور مداوم انتقال می دهید نرم افزار KeepSafe ممکن است نظر شما را جلب کند .

نرم افزار Keep Safe  را می توان از لینک زیر دریافت کرد
دانلود نرم افزار Keep Safe برای سیستم عامل اندروید
بعد از نصب و وارد شدن به نرم افزار یک رمز ورود ایجاد کنید و تمام تصاویر خود را می توان در این نرم افزار می توان مشاهده کنید . همچنین در این نرم افزار گزینه ایی برای مخفی کردن تصاویر و بازگردانی تصاویر خود وجود دارد که به بررسی آن می پردازیم .
نرم افزار موجود برای استفاده معمولی به صورت رایگان است اما استفاده از برخی ویژگی ها نظیر پشتیبان گیری نیاز به پرداخت درون نرم افزاری دارد . هزینه این نرم افزار کمی بالا به نظر می آید 4.99 دلار در ماه…
البته شما زمانی نیاز به این پرداخت دارید که بخواهید از تصاویر خود به صورت کاملا حرفه ایی و غیر قابل دسترسی برای دیگران محافظت کنید .
در داخل نرم افزار با انتخاب عکس های خود را می توان به فایل مخصوص مخفی شدن تصاویر انقال دهید و یا آن را به راحتی تصاویر را به حالت قابل رویت اولیه برگردانید.
برخی ویژگی های این نرم افزار به طور خلاصه عبارت است از:
– طراحی ساده و تمیز
– دسترسی به PIN برای استفاده آسان
– آپلود عکس و فیلم از گالری به طور منظم و فوق العاده امن و ایجاد گالری عکس خصوصی
-آشکار کردن  عکس ها و فیلم ها در به راحتی برای مشاهده نمام عموم توسط صاحب دستگاه
– پشتیبانی از گوشی و تبلت
– ایجاد آلبوم های متعدد در داخل برنامه به صورت خصوصی
– مشاهده عکس ها و فیلم کامل روی صفحه نمایش
– مشاهده عکس ها به عنوان یک نمایش اسلاید
– چرخش و زوم بر روی عکس های خود
– ارسال تصاویر خصوصی خود را به دیگران از طریق ایمیل
– افزایش امنیت شما با تنظیم کلمه عبور برای هر آلبوم عکس

به طور کلی نرم افزار File Hide Expert  نرم افزار کامل تری به نظر میرسد اما ضریب امنیت نرم افزار Keep Safe در نسخه پرمیوم بسیار بالاتر است .

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها