واتس آپ نبض تجارت جهانی را با ورژن تجاری خود گرفت

0
387
واتس آپ نبض تجرات جهانی را با ورژن تجاری خود گرفت|کالاسودا

واتس آپ نبض تجرات جهانی را با ورژن تجاری خود گرفت|کالاسوداکالاسودا_اپ پیام رسان واتس آپ از نسخه جدید و تجاری خود رونمایی کرد. نسخه ای که می تواند برای بسیاری از افراد که در حوزه کسب و کار فعالیت می کنند مفید واقع شود .

به نظر می رسد پیام رسان واتس آپ برای مبارزه با دیگر اپ ها و افزایش مقبولیت خود بین کاربران به دنبال برخی کانال های فرعی است .

یکی از مهم ترین راه های فرعی که از دید  واتس آپی ها مهم و ضروری است ، اضافه کردن برخی افزونه ها است . گرچه باید تاکید کنیم واتس اپ جزو برنامه هایی است که تقریبا همیشه پیشتاز افزونه های مختلف محسوب می شده است .

البته واتس آپ برای رونمایی از این افزونه تازه دست به کار نشده و از مدتی قبل برای فعالیت در این حوزه تلاش کرده است.چندی پیش مقامات این شرکت اعلام کردند؛ نسخه تجاری برنامه واتس اپ برای کسب و کارهای کوچک عرضه خواهد شد. اکنون این برنامه با عنوان رسمی WhatsApp for Business اماده عرضه بین المللی است.

نسخه تجاری برنامه گپ واتس اپ که توسط این شرکت تهیه شده موفق شده با سربلندی آزمایش‌های اولیه را پشت سر گذاشته و آماده ورود به بازار تجارت جهانی شود .

اما این برنامه دقیقا چگونه کار می کند ؟

بر اساس اطلاعات اولیه ، کاربران قادرند با کمک این برنامه، متناسب با نوع فعالیت های هر کسب و کار خود با روش های متفاوت از آن کمک بگیرند. از سوی دیگر اگر یک کابر مایل باشد؛ از این برنامه تنها برای برقراری تماس های تجاری استفاده کند، باید صرفا یک حساب کاربری عادی در برنامه مذکور ایجاد کرده و فهرست تماس خود را به محیط این برنامه منتقل کند.

یک نکته مثبت در مورد این برنامه، امکان استفاده از خطوط اصلی و ثابت شرکت ها برای سامان بخشی به فعالیت های تجاری است . اما در سوی دیگر ماجرا یکی از محدودیت های این برنامه که البته از زوایه ای دیگر می تواند به عنوان مزیت در نظر گرفته شود موضوع مرتبط با حساب کاربری است .

اگر کاربر مایل باشد موارد  شخصی و  حرفه ای را از طریق این برنامه همزمان انجام دهد باید دو شماره همراه در برنامه یادشده ثبت کند . این بدان معناست که نمی توان با واتساپ تجاری پیام های شخصی را هم چک کرد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها