آموزش مخفی کردن فایل ها و نرم افزار ها در سیستم عامل اندروید

0
579
آموزش مخفی کردن فایل ها و نرم افزار ها در سیستم عامل اندروید

آموزش مخفی کردن فایل ها و نرم افزار ها در سیستم عامل اندرویدکالاسودا- قابلیت مخفی کردن فایل ها و نرم افزار ها از ویژگی هایی محسوب می شود که بیشتر گوشی های هوشمند به طور پیش فرض این قابلیت را دارا نیستند. در نتیجه برای استفاده از این قابلیت نیاز به برنامه های مخصوص این کار است . حال به  معرفی دو نرم افزارقدرتمند  برای سیستم عامل اندروید می پردازیم.

نرم افزار های KeepSafe و  File Hide Expert دو نرم افزار قدرتمند در زمینه مخفی کردن فایل هستند که به بررسی نرم افزار   File Hide Expert می پردازیم و KeepSafe را در روز آینده مورد بررسی قرار می دهیم.

لینک دانلود نرم افزار File Hide Expert برای سیستم عامل اندروید

نرم افزار File Hide Expert یکی از پرطرفدار ترین نرم افزار های رایگان در گوگل پلی محسوب می شود . با استفاده از این نرم افزار جامع می توان به راحتی فایل های مورد نیاز خود را مخفی و در شرایط مورد نیاز آن را به حالت اولیه بازگردانید. بعد از نصب نرم افزار File Hide Expert یک پیام دریافت میکنید که نشان میدهد لیست فایل پنهان خالی است. نماد پوشه در بالا سمت راست صفحه برای شروع به مخفی کردن فایلها ضربه بزنید . کار با این نرم افزار بسیار شبیه به برنامه های مدیریت فایل است . قابلیت جالب این اپلیکیشن این است که می توان بدون توجه به نوع و فرمت فایل آن را پنهان کنید .

در داخل نرم افزار بعد از انتخاب فایل یا تصاویر خود می توان روی گزینه  “Restore All” ضربه زد و فایل ها را به حالت اولیه برگرداند .

البته این به نرم افزار نمی تواند امنیت محتوا را حفظ می کند. زیرا ، هر کسی می تواند فایل File Hide Expert را باز کند و تمام فایل هایی را که نمی خواهید آن ها مشاهده کنند را روئیت کنند . در این نرم افزار قابلیت رمز گزاری نیز وجود دارد و می توان به منوی تنظیمات رفت و یک رمز عبور برای استفاده از این نرم افزار مشخص کرد . البته باید مراقب باشید که این رمز را فراموشی نکنید زیرا هر بار برای وارد شدن به این نرم افزار رمز تعیین شده را نیاز دارید

در روز آینده نیز نرم افزار KeepSafe را مورد بررسی قرار می دهیم .

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها