کوله پشتی شارژی

0
1076
کوله پشتی شارژی|کالاسودا

کوله پشتی شارژی|کالاسوداکالاسودا – دستگاه های الکترونیکی خود را به سادگی با وصل کردن به این کوله پشتی شارژ کنید.

این روزها بسیاری از دانشجویان و کارمندان دستگاه های الکترونیکی و لپ تاپ خود را همراهشان به سرکار می برند. هنگامی که نیاز به شارژ پیدا میکنند، اگر پریز برق با شارژشان همراهشان نباشد، در این حالت پیدا کردن شارژر برای اتصال به لپ تاپ دشوار میشود.

 برای رفع این مشکل پاور بانکهایی در لپ تاپهای جدید تعبیه شده است که میتواند دستگاه شما را به سادگی شارژ کند و شما را از این موضوع راحت کند که لپ تاپ شما تا زمانی که در این کوله پشتی است همیشه شارژ دارد. نام این کوله پشتی Kopack است و برای کارهای روزانه و سرکار وزن مناسبی دارد و مجهز به USB خارجی برای اتصال لوازم الکترونیکی به داخل کوله است. همچنین یکی دیگر از ویژگی های جالب این کوله پشتی که مناسب مسافرتهای شبانه است، لامپ LED متصل به اپلیکیشنی است که در قسمت جلوی این کوله وجود دارد و شب هنگام میتوانید ان را روشن بگذارید تا خطر برخورد خودرو ها به شما از بین برود.

از دیگر ویژگی های جذاب این کوله میتوان به مجهز بودن به یک اسپیکر بلوتوثی و قفل ضد سرقت اشاره کرد. شارژ مصرفی usb از طریق نیروی خورشیدی تامین میشود و با استفاده از این نیرو میتوانید 6 تلفن همراه را شارژ کنید. بنابراین برای شارژ کردن این کوله پشتی تنها کافیست که ان را زیر نور افتاب بگذارید یا با ان زیر نور خورشید قدم بزنید!

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها