آپدیت اوبر با ویژگی های امنیتی

0
403

کالاسودا- اوبر با آپدیتهای امنیتی ویژگی های جدیدی به اپلیکیشن خود افزود که از جمله این ویژگی ها میتوان به تماس با ۹۱۱ اشاره کرد.

اوبر طی به روز رسانی اخیر خود ویژگی های جدیدی به برنامه خود افزوده است که تعدادی از آنها مرتبط با ویژگی های امنیتی است.

یکی از این ویژگی ها به نام Trusted Contact  است که تعداد ۵ نفر از دوستان یا اعضای خانواده مورد اعتماد خود در این قسمت میشوند. پس از این هر بار که سوار یکی از خودروهای اوبر میشوید، خانواده و دوستانان با نوتیفیکیشن از این سفر مطلع میشود. همچنین میتوانید نوتیفیکیشن ان را به گونه ای تنظیم کنید که فقط برای سفرهای شبانه اطلاعات سفر را به خانواده شما منتقل کند.

همچنین دکمه اضطراری ۹۱۱ نیز در این برنامه به روزرسانی شده است و طی آن میتوانید به صورت اضطراری با پلیش تماس برقرار کنید. پس از کلیک روی دکمه موقعیت مکانی خود را به اپراتورهای اضطراری نشان دهید. نسخه کلید اضطراری راننده نیز به زودی به این اپدیتها اضافه میشود.

ویژگی دیگر Safety Center است ، مرکز ایمنی محلی برای دیدن سیاستهای اوبر و اطلاعات ایمنی است که هر مسافری باید بداند. همچنین در خارج از اپلیکیشن نیز، اوبر تمهیداتی برای چک کردن اطلاعات رانندگان در نظر گرفته است نا میزان جرم و جنایت و اخاذی از مسافرین را به حداقل برساند.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید