آیا گوگل نام اندروید P را لو داده است؟

0
333

کالاسودا – گوگل نام اندروید اوریو را تا اگوست سال گذشته فاش نکرد، اما امسال به نظر میرسد که در حال دادن نشانه هایی به مخاطبان است.

چند روز پیش این شرکت چند تصویر با تم تابستانی برای دانلود روی اینستاگرام خود قرار داد و مخاطبانش را تشویق به دانلود و استفاده از آنها به عنوان والپیپر خود کرد. این تصاویر شامل عکسهای ساحلی، شاخ و برگ درختان نواحی گرمسیری، بادبادکها و دوچرخه سواران و البته popsicles (یا بستنی یخی) بود.

به صورتی سنتی، سیستم عامل اندروید دارای نام خوراکی های شیرین و دسرهاست. برای مثال منظور از اندروید N در واقع Nougat و اندروید O، منظور Oreo بود. آیا این تصاویر تابستانی نیز مقدمه ای برای راهنمایی کاربران در حدس کلمه P است؟ البته بستنی یخی های تابستانی و بازه ای که این اندروید رونمایی میشود نیز بی ارتباط به این مفهوم نیست.

البته گوگل پیش از این نیز برای درگیر کردن ذهن مخاطبین خود از المان های دیگری نیز استفاده کرده بود. برای مثال در ماه ژانویه تصویر کریستالی یک کیک آناناسی را به نمایش گذاشته بود تا این مفهوم به ذهن مشتریانش یادآور شود که نام اندروید P برگرفته از Pineapple یا آناناس است.

 امکان دارد در چند هفته آینده نیز تصاویر دیگری از دسرهایی که با حرف P شروع میشوند به اشتراک بگذارد و ذهن مخاطبان را بیشتر قلقلک به کنجکاوی دهد.

با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید