مایکروسافت در مورد آپدیت جدید ویندوز 10 هشدار داد

0
250
مایکروسافت در مورد آپدیت جدید ویندوز 10 هشدار داد

ویندوز 10 سرانجام آپدیتی دریافت کرد که نام آن  KB4501375 است، اما مایکروسافت فعلا به کاربران هشدار داده است که این آپدیت را دریافت نکنند ، چرا که ممکن است حاوی مشکلات بعدی بوده و به بخش ‌هایی از سیستم عامل رایانه آنها همچون Remote Access Connection Manager آسیب وارد کند .

مایکروسافت که به کاربران خود قول داده بود که سه عنصر کنترل، کیفیت و شفافیت را برای آپدیت های کوچک و بزرگ خود با انتشار آپدیت ویندوز 10 1903 در اختیار انها بگذارد، اما اکنون این کیفیت در آپدیت ها مشاهده نمی شود و به نظر مایکروسافت عجولانه این موارد را منتشر و در نهایت به کاربران اعلام می کند که این آپدیت ها دارای مشکل است.

مشکل روی کدام بخش اثر خواهد گذاشت؟

مشکل روی کدام بخش اثر خواهد گذاشت؟

اما مشکلاتی که ممکن است با آپدیت اخیرا وارد این سیستم عامل شود، بخش شبکه های خصوصی مجازی یا Virtual Private networks است که وظیفه نحوه اتصال رایانه با اینترنت را کنترل و مدیریت می کند و می تواند با این آپدیت خراب شود.

کارشناسان مایکروسافت در حال بررسی و رفع این مشکل هستند و به نظر می رسد مشکل آنقدر جدی و بزرگ است که مایکروسافت چنین بیانیه ای را برای آن صادر کرده است. بسیاری از کارشناسان امنیتی این بیانیه هشدارآمیز مایکروسافت را بسیار جدی خوانده و تمامی کاربران ویندوز درخواست کردند که تا اطلاع ثانوی رایانه خود را به روز رسانی نکنند و تا زمانی که مایکروسافت مشکلات موجود در آپدیت جدید خود را برطرف نکرده هیچ نسخه جدیدی از این سیستم عامل را روی رایانه خود نصب نکنند.برای آموزش بستن آپدیت ویندوز 10 با 3 روش سریع با ما همراه باشید

این اپدیت می تواند به بخش‌های سخت افزاری و نرم افزاری کامپیوتر آنها آسیب ‌های جدی وارد کند و تا با این مشکلات دست و پنجه نرم کنند. بنابراین نیاز است که فعلا نسبت به آپدیت سیستم عامل ویندوز 10 خود دست نگهدارند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها