هواوی برای سیستم عامل خود نام Harmony را ثبت کرده است

0
210
هواوی برای سیستم عامل خود نام Harmony را ثبت کرده است

سیستم عامل Harmony نام دیگری برای سیستم عامل کمپانی هواوی است. کمپانی هواوی این نام را در دفتر مالکیت معنوی اتحادیه اروپا ثبت کرده و به نظر می آید هواوی قصد دارد از آن برای سیستم عامل موبایل و کامپیوتر خود مورد استفاده قرار دهد. این نام در تاریخ 12 ژولای ثبت شده و در حال حاضر در مرحله بررسی قرار گرفته است.

سیستم عامل Harmony به Ark ملحق می شود و به نظر در بازار جهانی از این نام برای سیستم عامل کمپانی هواوی استفاده شود. در کنار موارد یاد شده سیستم عامل HongMeng نیز وجود دارد و ممکن است در برخی از مناطق با این نام ها توسعه پیدا کند، با این وجود در نظر داشته باشید که این سیستم عامل چند سالی است که در حال توسعه بوده و به نظر در مراسم هواوی روز 9 آگوست صحبت هایی در این میان مطرح شود.

سیستم عامل HongMeng

با توجه به مشکل ایجاد شده و تنش تجاری میان ایالات متحده و کشور چین و با توجه به ممنوعیت همکاری هواوی با کمپانی های ایالات متحده اخباری وجود داشت که هواوی دیگر نمی تواند از این سیستم عامل استفاده کند و اخبار پیرامون سیستم عامل هواوی بیش از گذشته مورد استقبال کاربران قرار می گیرد.با این وجود به نظر می رسد که این تنش ها کاهش پیدا کرده و هواوی می تواند به همکاری خود با شرکت های ایالات متحده به همکاری بپردازد با این وجود به نظر می رسد توسعه سیستم عامل هواوی یکی از مهم ترین اهداف هواوی در سال های اخیر خواهد بود.

در مورد سیستم عامل هواوی به طور دقیق نمی توان اظهار نظر کرد اما با توجه به اخبار منتشر شده و صحبت های مدیران هواوی به نظر می رسد این سیستم عامل سرعت بالاتری در مقایسه با اندروید در اختیار کاربران قرار می دهد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها