چگونه آیکون های برنامه ها را در گوشی های هوشمند تغییر دهیم؟

0
1491
چگونه آیکون های برنامه ها را در گوشی های هوشمند تغییر دهیم؟

تغییر آیکون های برنامه ها در گوشی های هوشمند به دلایل مختلفی صورت می گیرد. این کار می تواند مزایای بسیار خوبی را برای شما به همراه داشته باشد و به شخصی سازی رابط کاربری گوشی هوشمند خود بپردازید. بسیاری از کاربران نیز از رابط کاربری و ظاهر موبایل خود خسته می شوند و به این سبک موارد روی می آورند. حال قصد داریم به بررسی این موضوع بپردازیم که چه روش هایی برای این کار وجود دارد.

روش های تغییر آیکون برنامه ها در گوشی های اندروید

به طور کلی دو روش برای این کار وجود دارد و به سادگی با استفاده از آن ها می توانید به این تغییرات بپردازید. اولین روش استفاده از نرم افزار های لانچر است و در کنار این روش نیز می توانید با استفاده از نرم افزار های آیکون این کار را انجام دهید. توجه داشته باشید که هیچ کدام از این دو روش نیازی به روت کردن گوشی موبایل ندارند.

استفاده از لانچر برای تغییر آیکون های گوشی

لانچرهای بسیار زیادی در استور رسمی گوگل وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید، این نرم افزار ها قابلیت های بسیار جالبی دارند، با این وجود پیشنهاد می کنیم قبل از نصب این نرم افزار ها به رتبه آن ها و همچنین نظرات کاربران توجه کنید، زیرا برخی از این نرم افزار های مشکلاتی را برای گوشی هوشمند شما ایجاد می کنند که پس از نصب آن با آن ها رو به رو می شوید.

استفاده از لانچر برای تغییر آیکون های گوشی

استفاده از این نرم افزار ها بسیار ساده است و پس از نصب آن ها برای شما پیامی ارسال می شود که آیا قصد داریم از لانچر استفاده کنید و شما با تایید آن ها می توانید از آن ها به عنوان رابط کاربری پیش فرض گوشی های خود استفاده کنید. در این میان نرم افزار لانچر Nova بسیار پرطرفدار است و می توانید تصاویری از گالری خود را به عنوان آیکون نرم افزار های خود استفاده کنید.

نرم افزارهای تغییر آیکون های موبایل

اگر قصد دارید تنها آیکون های نرم افزار ها تغییر کند و رابط کاربری گوشی شما به همان حالت سابق بماند استفاده از نرم افزار های آیکون می توانید این کار را انجام دهید. این نرم افزار ها مشکلاتی مانند افت سرعت گوشی هوشمند را ندارد و به سادگی می توانید از آن ها استفاده کنید.

در استور گوگل نرم افزار های مختلفی در این زمینه وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید. در این میان برخی از برنامه ها اجازه تغییر نام نرم افزار را نیز به شما می دهند تا بتوانید به ظاهر مورد نیاز خود دسترسی پیدا کرده و از آن لذت ببرید.

در این میان به بررسی روش های تغییر آیکون های گوشی پرداختیم و می توانید بر اساس نوع گوشی هوشمند خود آن ها را انتخاب کنید، با این وجود پیشنهاد می کنیم که اگر گوشی شما دارای پردازنده های ضعیف تری است از نصب این نرم افزار ها خود داری کنید زیرا ممکن است سایر نرم افزار ها را دچار اختلال کند.

نرم افزار عای تغییر آیکون های موبایل

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها