ابزار Steadicam Volt یک سوپرایز عالی برای عکس بازها

0
1162
ابزار Steadicam Volt یک سوپرایز عالی برای عکس بازها|کالاسودا

ابزار Steadicam Volt یک سوپرایز عالی برای عکس بازها|کالاسوداکالاسودا_شرکت Steadicam  برای علاقه مندان به عکاسی و فیلمبرداری یک سوپرایز ویژه دارد . این قابلیت با هدف عکاسی و فیلمبرداری هر چه سریع تر طراحی شده است.

بسیاری از علاقه مندان به عکاسی برای ثبت تصاویر دلخواه خود از دوربین های موبایل های هوشمندشان استفاده می کنند . با این وجود ، برخی از اوقات عکاسی و فیلمبرداری به واسطه گوشی کمی سخت تر از دوربین هایی است که به طور خاص برای عکاسی و فیلمبرداری طراحی شده اند . گرچه ممکن است برخی از شما به عنوان خوانندگان این سطور نیز نظری متفاوت داشته باشید و احساس کنید ، عکاسی با دوربین گوشی هوشمند ساده تر است .

اما فارغ از این نوع اختلاف نظرها ، استفاده از یک موبایل هوشمند که بدون لرزش و هیچ مشکل خاصی عکاسی کند ، یک مزیت بزرگ محسوب می شود . با نصب گوشی بر روی این تثبیت گر که Steadicam Volt نام دارد، حرکت نرم و آرام گوشی در خیابان ها و مکان های عمومی برای تهیه تصاویر سینمایی طبیعی ممکن خواهد شد.

Steadicam-Voltg|کالاسوداوزن این دستگاه بسیار سبک است ، چرا که  بخش عمده اجزای این ابزار از پلاستیک ساخته شده است. با این وجود پلاستیکی بودن این دستگاه دلیلی برای ضعیف بودنش نیست . درواقع این محصول از استحکام بالایی برخوردار است .

ابعاد این دستگاه در ۳۰ سانتی متر طول خلاصه می شود .اگر شما از انواع گوشی های هوشمند استفاده می کنید ، می توانید امیدوار باشید با کمک این ابزار برترین عکس های ممکن را تهیه کنید . به ویژه این ابزار با موبایل های هوشمندی مثل galxy S8  و جدیدترین مدل های آیفون سازگار است . برای استفاده از  Steadicam Volt تنها کافیست یک دکمه کوچک را بفشارید تا دقیق ترین عکس ها را بگیرید .

قیمت این محصول ۱۹۵ دلار است .