چطور اتصال ایرپاد به دستگاه را برای بار اول انجام دهیم؟

0
1337
چطور اتصال ایرپاد به دستگاه را برای بار اول انجام دهیم؟

بار اولی که ایرپادها به بازار آمدند، بسیاری در مورد محصولی بدون سیم دچار تردید شدند اما طولی نکشید که تبدیل به یک محصول جانبی محبوب در میان کاربران تبدیل شد. این امر موجب شد که دیگر شرکتهای تولیدکننده نیز شروع به رقابت با این موضوع کنند و لیستی از بهترین هدفون های وایرلس منتشر کنند.

ایرپادها هم با دستگاه های اندروید و هم با iOS هماهنگ می شوند. یک ایرپاد وایرلس خریده اید و می خواهید آن را با گوشی خود جفت کنید؟ در زیر راه های انجام اتصال ایرپاد به دستگاه برایتان شرح داده می شود. اگر آن را به گوشی آیفون خود متصل می کنید تنها مراحل 1 و 2 را انجام دهید. اما برای گوشی های اندروید تا جفت شدن کامل مراحل را دنبال کنید.

  • ایرپاد خود را شارژ کنید

قبل از گوش کردن به موسیقی و قرار دادن ایرپادها در گوش نیاز به شارژ کردن انها دارید. زیر بدنه این ایرپادها یک کانکتور لایتنینگ برای شارژ قرار دارد. برای شارژ کردن آنها لازم است که 8 ساعت خود شارژر و 4 ساعت هر کدام از ایرپادها شارژ شود که به طور کلی به 12 ساعت زمان نیاز است. چراغ Led درون هندزفری ها پس از شارژ شدن کامل باتری به رنگ سبز درخواهد آمد که نشان شارژ کامل باتری است.

  • بلوتوث خود را روشن کنید

یکی از مراحل اتصال ایرپاد به دستگاه این است که مطمئن شوید بلوتوث هر دستگاهی که می خواهید به این ایرپادها وصل کنید را روشن کرده باشید. بنابراین می توانید  به صورت بی سیم صدا را بشنوید. معمولا یک میانبر بلوتوث روی دستگاه کامپیوتر یا گوشی شما وجود دارد که با فشردن آن می توانید تنظیمات بلوتوث را کامل کنید. اتصال ایرپاد به دستگاه

  • فعالسازی عملیات جفت کردن ایرپادها

برای اینکه ایرپادها را به گوشی های هوشمند، لپ تاپ یا دیگر دستگاه های استریم خود متصل کنید، باید روی ایرپادها به یک دکه سفید کوچک توجه کنید که به شکل دایره ای سفید است. این دایره را پایین نگهداشته تا نور وضعیت چشمک بزند و عملیات Pairing کامل شود.

  • اتمام عملیات Pairing

سپس به قسمت Pair new device روی گوشی هوشمند یا لپ تاپ خود بروید. جایگاه این قسمت با توجه به مدل گوشی و سیستم عامل های مختلف متفاوت است.

سپس گزینه Airpods را انتخاب کنید. اکنون ایرپادها به دستگاه شما متصل شده اند. در این مرحله تنهاکاری که باید انجام دهید این است که یک منبع صوتی مانند موسیقی، پادکست، یا ویدئوی یوتیوب را باز کنید یا با هندزفری اقدام به برقراری تماس کنید و ایرپادهای خود و کیفیت صدای آنها لذت ببرید.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها