احتمال انتشار ورژن جدید ios 11.3 در هفته آینده

0
928

کالاسودا – طبق شایعات این احتمال وجود دارد که نسخه جدید ios 11.3  هفته آینده منتشر شده و در اختیار کاربران قرار خواهد گیرد.

اپل در حال کار بر روی به روز رسانی نسخه جدید سیستم عامل آیفون ios 11.3 است که نسخه های بتای آن تا کنون منتشر شده است. بنابراین انتشار این آپدیت دور از انتظار نبود. با این حال به نظر میرسد که طبق خبرهای یک سازنده لوازم جانبی کامپیوتری، این اپدیت اوایل هفته آینده منتشر شود.

بر اساس توئیتی که اخیرا این شرکت ارسال کرده است، مشکلات اپدیتهای اخیر ios را مد نظر قرار داده و اعلام کرده است که اپل در سیستم عامل ios ایفون X، ایفون ۸ و ایفون ۸ پلاس، مشکلاتی را مشاهده کرده است و به همین دلیل نسخه جدیدی از این سیستم عامل را هفته آینده آماده دانلود میسازد.

ذکر این نکته جالب است که این توئیت بالافاصله حذف شد، چرا که به نظر میرسید حاوی اطلاعات نادرست و اشتباه یا اطلاعاتی باشد که هنوز زمان انتشار انها فرا نرسیده است. سایت ۹to5Mac نیز اعلام کرده است که بعید به نظر میرسد که اپل زمان بندی آزمایشی خود را با شرکتهای شخص ثالث به اشتراک بگذارد، اما شاید این مورد استثنا باشد.

انتظار میرود که این به روز رسانی دارای ویژگی هایی همچون سلامت و عملکرد بهتر باطری باشد که به کاربران اجازه میدهد بهتر و راحتتر از وضعیت باطری آیفون خود مطلع شوند.