از بیل گیتس تا کیم کارداشیان؛محدودیت‌های تکنولوژیکی 14 شخص معروف علیه فرزندانشان

0
3292

سازمان بهداشت جهانی معتقد است کودکان زیر 5 سال به میزان بیشتری در معرض خطر اعتیاد به اینترنت قرار دارند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از بیزینس اینسایدر، به همین دلیل توصیه شده است که والدین آنها را از تفریح زیادی در دنیای مجازی منع کرده و تشویق به بازی کردن در فضای واقعی کنند.

به همین دلیل، برخی از والدین که از قضا از افراد معروف هم هستند، استفاده‌ی کودکانشان از دنیای تکنولوژی را قطع و یا محدود کرده که با هم آنها را می‌شناسیم.

 

مارک کویبَن

این بیلیونر و ستاره‌ی Shark Tank، در یک مصاحبه در سال 2017 گفت که به مخفیانه‌ترین شکل ممکن، روی فعالیت 3 فرزند خود در دنیای وب نظارت کامل دارد.

 

سرینا ویلیامز

قهرمان تنیس، سرسنا ویلیامز و همسرش، الکسیس اوهانیان (از موسسین Reddit) در سال 2017 بچه دار شدند و اعلام کردند که از همین الان برنامه‌هایی برای محدود کردن استفاده‌ی فرزندشان از اینترنت را دارند.

 

کریسی تایجِن

کریسی تایجِن، از چهره‌های معروف توییتر و نویسنده‌ی کتاب آشپزی Cravings به رسانه های گفت که او شوهرش، جان لِجِد از آن دسته والدینی نیستند که استفاده‌ی فرزندشان را از تکنولوژی کاملا قطع کنند.

 

بیل گیتس

موسس مایکروسافت، بیل گیتس و همرش ملیندا گیتس تا 14 سالگی به 3 فرزند خود اجازه نداند گوشی همراه داشته باشند و پس از آن هم استفاده‌ی آنها را محدود می‌کردند.

 

مارک زاکِرِبرگ

موسس و مدیر عامل Facebook، مارک زاکِربرگ به Fox گفت که دوست ندارد دو دختر 2 و 3 ساله‌اش زمان زیادی را پشت صفحه‌ی کامپیوتر صرف کنند.

 

باراک اوباما

حتی باراک و میشل اوباما هم استفاده‌ی دو دختر خود از تلفن همراه را سر میز شام ممنوع کرده بودند.

 

کیم کارداشیان وِست

کیم کارداشیان به رسانه ها اعلام کرد که پدر و مادر او به هنگام کودکی استفاده‌ی او را از تلفن همراه محدود کرده بودند و حالا او هم همین کار را برای 4 فرزند خود انجام خواهد داد.

 

آنجلینا جولی

بازیگر و کارگردان، آنجلینا جولی شاید در دنیای آنلاین نقش چندان پر رنگی نداشته باشد، اما تعدادی متخصص امنیت اطلاعات برای حفاظت از حریم شخصی 6 کودک خود استخدام کرده است.

 

دیوید بِکام

ستاره‌ی فوتبال، دیویو بکام و همسر طراحش، ویکتوریا بکام با محدود کردن دسترسی کودکانشان به دنیای وب، اطمینان حاصل کرده اند که فرزندانشان دقیقا به اندازه‌ی پدر و مادر خود فعالیت دارند.

 

هایدی کلام

این سوپر و چهره‌ی مشهور دنیای کسب و کار آلمانی، به خبرنگاران گفت بیشترین زمانی که 4 فرزندش به دنیای تکنولوژی دسترسی دارند، به هنگام سفر های هوایی است.

 

شاهزاده ویلیامز

بر اساس خبری که توسط US Weekly منتشر شد، کِیت میدِلتون و همسرش، شاهزاده ویلیامز به 3 فرزندشان اجازه‌ی استفاده از آیپد را نمی دهند.

 

سوزان ووجیکی

مدیر عامل YouTube، سوزان ووجیکی در یک مصاحبه با Guardian اعلام کرد که او تلفن های همراه کودکانش را در تعطیلات ضبط می کند تا آنها را روی دور هم بودن متمرکز کند.

 

میراندا کِر

این عضو سابق Victoria’s Secret Angel و همسرش ایوان اشپیگِل (مدیر عامل Snapchat) استفاده‌ی فرزندشان از دنیای تکنولوژی را شدیدا کنترل می کنند.

 

جنیفر لوپز

این بازیگر و خواننده به E! News گفت که فرزندانش فقط می‌توانند هفته‌ای یک بار از آیپد های خود استفاده کنند، آن هم اگر رفتارشان خوب بوده باشد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها