از خانه به دستگاه‌های شهر بازی وصل شده و عروسک جایزه بگیرید

0
2038

از خانه و از طریق اپلیکیشن به دستگاه فیزیکی چنگال اسباب بازی  Claw crane Machine در شهر بازی وصل شده و عروسک دلخواه را با مهارت به چنگ بیاورید.

به گزارش کالاسودا و نقل از انگجت، با استفاده از اپلیکیشن رایگان سگا، از دستگاه‌های فیزیکی چنگال اسباب بازی، جایزه‌ی واقعی ببرید.

 اگر تا حالا دوست داشته‌اید بدون ترک کردن خانه‌ و پیدا کردن شهر بازی، با دستگاه‌های جرثقیل جایزه بازی کنید، اکنون تکنولوژی به کمک شما آمده است.

کمپانی سگا، اپلیکیشن جدید یا نام Sega Catcher Online عرضه کرده که می‌توانید با استفاده از این برنامه، به دستگاه‌های چنگال اسباب بازی جایزه متصل شده و با استفاده از تصویر زنده‌ی آن دستگاه‌ها، اقدام به بازی کنید.

این دستگاه‌ها در ژاپن قرار دارند و اگر جایزه‌ای ببرید، به صورت رایگان برای شما ارسال خواهد شد. البته بازی کردن با این دستگاه‌ها رایگان نیست!

یک بار استفاده از این ماشین نیازمند 100 تا 200 واحد اعتبار است و شما می‌توانید تقریبا با دو دلار، 130 واحد اعتبار تهیه کنید. همچنین می‌توانید به صورت رایگان تمرین کنید.

همچنین قادر به دریافت اعتبار رایگان در ازای لاگین کردن روزانه و فعالیت‌های مشابه هستید.

جوایز این دستگاه‌ها شامل عروسک‌های بافتنی، بالشتک‌ها و اسباب بازی‌های انیمه می‌شوند.

به گفته‌ی سگا، تقریبا 2 هفته برای رسیدن جایزه‌ی شما از ژاپن به آمریکا طول می‌کشد. همچنین شما می‌توانید هفته‌ای یک بار جایزه‌ی خود را به صورت رایگان دریافت کنید.

هزینه‌های پستی برای ارسال‌های بیشتر، به پای خود شما خواهد بود و می‌توانید از واحد پول اعتباری خود بازی، برای پرداخت آن استفاده کنید.

با وجود اینکه این ایده صرفا متعلق به خود سگا نیست و قبلا هم سرویس‌های مشابه آن را در ژاپن دیده‌ایم، نام سگا قطعا در موفقیت این برنامه تاثیر گذار خواهد بود.

از طرفی برتری سگا نسبت به سایر این برنامه‌ها این است که هیچ محدودیت مکانی برای بازی کردن و حتی دریافت جایزه‌ی خود ندارید.

این بازی رایگان سال گذشته روی PC و Mac عرضه شده بود، اما عرضه‌ی نسخه‌ی اندروید و ios آن، امروز اجرایی شد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها