بهترین هارد اکسترنال 2020 برای ذخیره عکس ‌های خانوادگی

0
2290

اگر می‌خواهید یک هارد اکسترنال برای خالی کردن فضای کامپیوتر و لپ تاپ خود داشته باشید و در کنار آن از عکس‌های خانوادگی تان نیز پشتیبان تهیه کنید، این مقاله را از دست ندهید.

بهترین هارد اکسترنال 2020

به گزارش کالاسودا و به نقل از تک رادار، در این مقاله با بهترین هاردهای اکسترنال 2020 که می‌توانند برای ذخیره عکس‌های خانوادگی و فیلم مناسب باشند آشنا می‌شوید.

تعدادی از بهترین هاردهای اکسترنال 2020 به شرح زیر است که در ادامه به ذکر جزئیات برخی مدل‌های معروف تر خواهیم پرداخت.

  1. Buffalo MiniStation Extreme NFC
  2. Western Digital My Passport Ultra 4TB
  3. Samsung T5 SSD
  4. Adata SD700
  5. WD My Book Duo 4TB

حافظه هارد Buffalo 2 ترابایتی و دارای درگاه USB 3 است و از NFC امنیتی پشتیبانی می کند. اگر هاردی امنیتی می‌خواهید که قیمتی مناسب داشته باشد می‌توانید این مدل را انتخاب کنید.

هارد 4 ترابایتی وسترن دیجیتال نیز مورد دوم است که اگر حافظه زیادی برای ذخیره سازی میخواهید می‌تواند برای شما مناسب باشد. این دستگاه عملکرد متوسطی داده و سرعت انتقال داده ها در آن زیاد نیست.

هارد T5 سامسونگ که در ظرفیت های مختلف تا 2 ترابایت تولید شده است می تواند از سرعت SSD بهره ببرد و یکی از بهترین هاردهای اکسترنال موجود است.

هارد Adata با مدل SD700 هم دیگر هارد معروف در این زمینه با دارا بودن پورت USB 3 و ظرفیت‌های مختلف از 256 تا 1 ترابایت است که دارای گواهینامه ضد آب و عملکرد بسیار قوی است. این هارد نسبت به دیگر هاردهای موجود معرفی شده در بالا سرعت بیشتری دارد و به این معنی است که می توانید با سرعت بیشتری داده های خود را انتقال دهید.

هارد 4 ترابایتی My book Duo یکی دیگر از هاردهای قوی اما با قیمت گران بازار است. اگر به دنبال هاردی با ظرفیت بالا 4 ترابایتی و مطمئن برای بکاپ گیری داده هایتان می‌گردید می توانید این هارد اکسترنال را بخرید.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها