از راه دور با کاربران ارتباط برقرار کنید

0
374

 اگر بخواهید از راه دور به کارمندانتان مواردی را گوشزد کرده و آموزش دهید، می توانید این کار را به صورت مجازی و از راه دور با کمک نرم افزارهایی انجام دهید.

نرم افزاری به نام Ammy Admin یکی از پر کاربردترین نرم افزارهای دسکتاپی است که مورد استفاده بسیاری از کاربران برای امر نظارت و کنترل از راه دور است. این نرم افزار تحت شبکه می تواند برای مصارف مختلفی همانند دسترسی و کنترل از راه دور، پشتیبانی از راه دور و اموزش مجازی و از راه دور مورد استفاده قرار گیرد.  این نرم افزار با حجم بسیار کم ( زیر ۱ مگابایت ) به عنوان نرم افزاری بسیار کارآمد و حتی بهتر از نرم افزار TeamViewer برای ارتباط ریموت در شبکه اینترنت مورد استفاده قرار میگیرد.

اما طریقه کار با این نرم افزار چگونه است ؟ استفاده از این نرم افزار بسیار آسان بوده و به دلیل حجم بسیار پایین شما میتوانید به عنوان مثال از طریق نرم افزار تلگرام و یا واتساپ میتوانید آن را برای طرف مقابل ارسال کرده و از او بخواهید تا مانند نرم افزار TeamViewer ، آن را بر روی کامپیوتر خود نصب و اجرا نماید و اطلاعات اتصال را برای شما بفرستد.

توجه داشته باشید برخی از آنتی ویروس ها این نرم افزار را به عنوان ویروس شناسایی میکند و پس از اجرا آن را پاک میکنند . حتما قبل از اجرا آنتی ویروس سیستم را غیر فعال کنید. پس از اجرای نرم افزار به صورت زیر برنامه اجرا می شود : اینجا هم دقیقا مانند TeamViewer شما بایستی ID طرف مقابل را برای اتصال وارد نمایید و یا ID خود را برای اتصال به دیگران بدهید.

پس از درخواست اتصال به کامپیوتری که ID آن را وارد نموده اید برای کامپیوتر مقصد پیامی نشان داده میشود که شما قصد اتصال ریموت به کامپیوتر او را دارید و فرد مقابل می تواند سطح دسترسی شما را مشخص کرده و اجازه اتصال را با زدن دکمه Accept صادر نماید. بدین ترتیب اتصال می تواند به راحتی برقرار شده و شما سیستم را از راه دور کنترل کرده و از آن برای مصارف نظارت یا آموزش استفاده کنید.

از ویژگی های کلیدی این نرم افزار می توان به مواردی همانند اجرای ساده و آسان، انتقال داده ها با امنیت کامل، خدمات پشتیبانی نرم افزاری، به روز رسانی های ثابت و همیشگی، استفاده از چت صوتی و مدیریت فایل، پشتیبانی پروکسی HTTPS اشاره کرد.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید